بوشهر- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر گفت: برای موفقیت تیم دریانوردان یک عزم فرا استانی ایجاد شد.

عباس طبیب نژاد پس از قهرمانی تیمش در لیگ فوتبال ساحلی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه دو تیم فینالیست هم به لحاظ سابقه حضور در لیگ فوتبال ساحلی و هم کسب عنوان ( به خصوص دریانوردان) از شرایط بسیار خوبی برخوردار بودند. علاوه بر این تیم های بسیار قدرتمندی که از بازیکنان متعدد تیم ملی نیز بهره مند بودند از راه یابی به فینال ناکام ماندند که به نوعی این موضوع موید کیفیت بالای لیگ امسال و رشد کیفی تیم ها را دارد.

وی با اشاره به این مطلب که تیم دریانوردان با حداقل هزینه وارد این مسابقات شد، افزود: خوشبختانه در میانه راه پارس جنوبی از ما را مورد حمایت قرار داد هرچند که هنوز هم قسمت قابل توجهی از قراردار بچه ها و موارد دیگر پرداخت نشده است و امیدواریم دوستان ما در پارس جنوبی بنا به تعهدی که داده اند این مهم را به انجام برسانند.

سرمربی فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر خاطرنشان کرد: بازیکن با قرارداد چهار میلیون تومان برای یک فصل نیز داشتیم که فعلا فقط 50 درصد قرار داد خود را دریافت کرده است.

70 تا 80 درصد بازیکنان تیم ما را بومیان استان بوشهر تشکیل می دهند

وی با بیان این مطلب که 70 تا 80 درصد بازیکنان تیم ما را بومیان استان بوشهر تشکیل می دهند، افزود: تنها سه بازیکن تیم دریانوردان بوشهر غیر بومی هستند که البته این سه نفر نیز از بهترین های لیگ ایران به شمار می آیند.

سرمربی فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر اذعان داشت: با توجه به اینکه وقفه بسیار طولانی طی لیگ امسال به وجود آمد لذا کل تیم نیازمند اندکی استراحت است.

طبیب نژاد گفت: برای شرکت در مسابقات باشگاه های آسیا نیز باید هرچه سریع تر برنامه ریزی جامعی برای حضور قدرت مندانه تیم دریانوردان در این مسابقات انجام دهیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه رسانه ها نیز به خوبی اخبار مربوط به این تیم را پوشش داده اند و این موضوع باعث محبوب شدن این تیم در بین مردم استان شده است.

دغدغه ما این است که مبادا پول پاشنه آشیل بازیکنان و فوتبال ساحلی شود

سرمربی فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر اذعان داشت: متاسفانه هنوز این رشته ورزشی در استان بوشهر توسعه نیافته است. امیدواریم طی سال های آینده لیگی تحت همین عنوان در استان راه اندازی شود تا بتوانیم استعدادهای فراوان این منطقه را روانه تیم ملی کنیم.

طبیب نژاد دغدغه خود را اینگونه بیان داشت: باید اجازه دهیم که هرکسی رشد تدریجی خود را طی کند. هرچند که در پاره ای از مواقع پول حلال مشکلات است ولی سطح توقعات را بالا می برد و بعضا بازیکنان این رشته ورزشی خود را با بازیکنان لیگ برتر فوتبال چمنی مقایسه می کنند و ترس و دغدغه بنده از این است که مبادا پول پاشنه آشیل بازیکنان و فوتبال ساحلی شود.

وی ادامه داد: ما در اولین حضور خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی توانستیم فینالیست شویم. پس از آن نیز بارها به فینال این بازی ها رسیدیم که این نشانگر وجود استعداد فراوان در این استان است و به همین منظور نیازمند توجه جدی تر از جانب مسولین است. از مردم نیز توقع استقبال و حمایت بیشتری را داریم.

از حضور بازیکنان بومی استان استقبال می‌کنیم

سرمربی فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر با اشاره به این مطلب که بازیکنانی در این رشته ورزشی موفق ترند که ترکیبی از تکنیک و قدرت بدنی بالا داشته باشند، گفت: به هر حال از بازیکنان مستعد این رشته ورزشی در هر زمان و هر مکان با آغوش باز استقبال می کنیم.

طبیب نژاد اظهار امیدواری کرد امیدواریم با این قهرمانی دل مردم خونگرم و ورزش دوست استان بوشهر را شاد کرده باشیم.

وی تصریح کرد:  در یک موفقیت، همه عوامل یک استان می توانند دخیل باشند همانطور که هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان، شورای اسلامی شهر بوشهر و... نیز در این راه ما را همیاری و مساعدت کردند، صمیمانه از همه این عزیزان کمال قدردانی را به عمل می آورم.