اهواز - خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: تیم ما در بازی برابر استقلال خوزستان می توانست بیش از دو گل بزند ولی خیلی از موقعیت های ما هدررفت ولی با این وجود این سه امتیاز برای ما خیلی با ارزش بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار رحمانی عصر جمعه پس از بازی تیمش برابر تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم ما با توجه به شناخت خوبی که از حریف همشهری خود داشت بازی را در نیمه نخست خوب آغاز کرد و موقعیت های خوبی را نیز ایجاد کردیم.

وی افزود: تیم ما در این بازی می توانست بیش از دو گل بزند ولی خیلی از موقعیت های ما هدر رفت ولی با این وجود این سه امتیاز برای ما خیلی با ارزش بود.     

کاپیتان تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما در دو نیمه بازی بر بازی مسلط بود و تیم استقلال با وجود تلاشی که برای جبران گل خورده داشت نتواست خطری روی دروازه ما ایجاد کند.

وی بیان کرد: تیم ما بدون شک در ادامه می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد و تیم های بالای جدول باید حساب ویژه ای روی تیم ما باز کنند زیرا فولاد به هر حریفی به راحتی امتیاز نمی دهد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های استقلال صنعتی و فولاد خوزستان برگزار کننده شهرآورد اهواز بودند که در پایان فولاد با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست داد و فاتح این بازی حیثیتی شد. اسماعیل شریفات در دقایق 33 و 91 هر دو گل فولاد را وارد دروازه آبی پوشان کرد.