اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: تیم ما در بازی برابر استقلال مستحق پیروزی بود و بازیکنان به خوبی تدابیر کادر فنی را در زمین اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل شریفات عصر جمعه پس از بازی تیمش برابر تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم ما در این بازی باکیفیت کار کرد و موقعیت های خوبی را نیز روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

زننده هر دو گل فولاد در این بازی افزود: تیم ما در این بازی مستحق پیروزی بود و بازیکنان به خوبی تدابیر کادر فنی را در زمین اجرا کردند.

بازیکن تیم فولاد خوزستان ادامه داد: جا دارد از تمامی اعضای تیم تشکر کنم زیرا موقعیت های خوب گلزنی را برای من ایجاد کردند و خوشحالم که از این موقعیت ها به خوبی توانستم استفاده کنم.

وی بیان کرد: تیم ما در ادامه می تواند با ارایه این بازی های با کیفیت فاصله خود را با تیم صدرنشین کمتر کند و جایگاه خود را در بالای جدول مستحکم تر کند.

شریفات اظهار کرد: تیم استقلال نیز در این بازی موقعیت هایی داشت ولی خط دفاع ما به خوبی بازیکنان حریف را مهار کرد و اجازه گل زنی به آن ها نداد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های استقلال صنعتی و فولاد خوزستان برگزار کننده شهرآورد اهواز بودند که در پایان فولاد با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست داد و فاتح این بازی حیثیتی شد. اسماعیل شریفات در دقایق 33 و 91 هر دو گل فولاد را وارد دروازه آبی پوشان کرد.