کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی سایپا گفت: امتیازات لازم را زود جمع کردیم و تیم برای ادامه کار بی انگیزه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات جمعه شب قبل از بازی با مس کرمان در میان خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی مقابل مس کرمان داریم و این تیم در بازی با تراکتور بسیار خوب بازی کرد و تیمی فردا در مقابل ما بازی خواهد کرد که انگیزه بسیار بالایی دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که تیم ما امتیازات لازم را زود جمع کرده بازیکنانمان بی انگیزه شده اند ولی با این حال محکم و مصمم وارد میدان خواهیم شد و امیدوارم با نتیجه خوب زمین را ترک کنیم.

سرمربی سایپا در خصوص محرومین و مصدومین تیمش گفت: ابراهیم صادقی را به دلیل محرومیت و ابراهیم شکوری را هم به علت اینکه امتحان دانشگاه داشت در اختیار نداریم.

فیرات تصریح کرد: باشگاه نتوانست مشکل شکوری را حل کند و در آن طرف هم کسی با ما همکاری نکرد که در فوتبال حرفه ایی چنین چیزی مرسوم نیست.

وی ادامه داد: به شکوری هم تبریک می گویم زیرا او در بازی قبل دو کارته بود و می توانست با گرفتن یک کارت خودش را محروم کند و به امتحانش برسد که این کار را انجام نداد.

فیرات در خصوص جوان بودن تیمش اذعان داشت: در نیم فصل اول یکی از مشکلات بزرگ ما در زدن ضربات آخر بود که از بی تجربه بودن بازیکنان نشات می گرفت.

وی ادامه داد: بازیکنان ما جوان و بی تجربه هستند و ما امسال قصد داشتیم تیمی را برای فصل های آینده آماده کنیم.

فیرات در خصوص آینده کاریش در سایپا افزود: من هیچ گاه به فکر خودم نیستم و می خواهم کاری کنم که نام خوبی از من بماند حال مهم نیست من بمانم یا بروم هدف من تحویل دادن بازیکنان خوبی به تیم سایپا است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازیکنان جوانی نظیر شهباز زاده، کاوه رضایی، علی زینالی را در اختیار داریم که آینده روشنی در انتظار آنها است، اسم ها و آدم ها می آیند و می روند و این باشگاه است که می ماند.