سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به شکست تیمش برابر استقلال گفت: ما تیم برتر زمین بودیم اما متاسفانه فوتبال روی خودش را به ما نشان نداد و نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده پس از شکست یک بر صفر عصر امروز شنبه تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی ضمن بیان این مطلب افزود: باید به استقلال به خاطر این پیروزی تبریک بگویم اما واقعیت این است که امروز فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد. ما بر بازی مسلط بودیم و فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. وقتی استقلال فقط یک کرنر می زند نشان می دهد که ما تیم برتر میدان بودیم.

وی افزود: تیم ما فوتبال خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت اما استقلال فقط روی یک حرکت ساده به گل رسید.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در مورد داوری این دیدار نیز گفت: در دقیقه 92 توپ به دست ساموئل خورد اما نمی دانم چرا داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد. در این فصل ما از داوری خیلی ضرر کرده ایم اما همه می گویند که این اشتباهات عمدی نیست. با این حال نمی دانم چرا همه اشتباهات به ضرر تیم ماست. ما به خاطر این اشتباهات امتیازات زیادی را از دست داده ایم.

ابراهیم زاده در مورد پرسشی پیرامون مشکلی که برای بابک زنجانی ایجاد شده و تاثیر آن روی عملکرد تیم راه آهن گفت: این یک بحث مدیریتی است و به داخل زمین مربوط نمی شود. دیدید که بازیکنان ما داخل زمین فقط به فوبتال فکر می کنند و این مشکل تاثیری روی کار آنها نمی گذارد. با این حال امیدوارم مشکل آقای زنجانی هم حل شود.