تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: تساوی برابر تراکتورسازی به من خیلی چسبید و اصلا سرمای تبریز را حس نکردم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری پس از تساوی صفر – صفر تیم فجرسپاسی برابر تراکتورسازی در تبریز اظهار داشت: این بازی برای ما هیجان بسیاری داشت و ما از یک امتیاز آن راضی هستیم. در طول هفته برای دیدار با تراکتورسازی برنامه زیری کرده بودیم و تمرینات ما مبتنی بر حفظ توپ و پاسکاری بود.
 
وی ادامه داد: با اینکه برای کسب یک امتیاز به تبریز آمده بودیم، اما موقعیت های گلزنی هم داشتیم و می توانستیم با پیروزی به شیراز برگردیم. ما اگر در این بازی برای پیروز شدن بازی می کردیم، باید سابقه کاری خودم را زیر سئوال می بردم.
 
یاوری در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه چرا تیم های تحت هدایت فنی او همواره برای کسب یک امتیاز به تبریز می آیند و فوتبال تدافعی در دستور کار این تیم ها قرار می گیرد، گفت: ما چرا باید برای یک امتیاز به تبریز نیائیم؟ چه چیز ما از تراکتورسازی بیشتر است که بیائیم در تبریز این تیم را شکست دهیم؟ هم تیم فجر هم تیم تراکتورسازی هر دو از زیرمجموعه سپاه هستیم اما به اندازه ای که برای تراکتورسازی کمک می شود، برای ما توجه و کمک نمی شود.
 
وی ادامه داد: بازیکنان ما در این بازی خوب کار کردند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند. دروازه بان ما که در این بازی گل نخورد، حدود دو سال بود که بازی نکرده بود اما در این بازی خیلی خوب ظاهر شد.
 
سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: صحنه ای که بازیکن ما اخراج شد، کمک داور در خط آفساید قرار نداشت و آفساید مهاجم تراکتورسازی را نگرفت و همین صحنه خطای مدافع ما اعلام شد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد. جالب اینکه داور نمی دانست که کدام بازیکن خطا کرده و ابتدا بازیکن دیگری از تیم ما را اخراج کرده بود. نیمه اول هم یک صحنه بود که داور به سود ما اعلام پنالتی نکرد در حالیکه بازیکن من قسم می خورد که خطا بوده است.
 
وی افزود: ما تاوان بازیکنان و مربیان جوان را می دهیم و به نظرم باید تاوان داوران جوان را هم بدهیم. البته با این حالت، تیم ما خیلی ضرر می بیند و تحمل این موضوع برای ما سخت است.
 
یاوری گفت: ما با هدف یک امتیاز به تبریز آمده بودیم و خوشحالم که به خواسته خود رسیدیم. این یک امتیاز به من خیلی چسبید و اصلا سرمای تبریز را حس نکردم.
 
تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برابر تیم تراکتورسازی به تساوی صفر صفر دست یافت.