در حالی که مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از هدایت این تیم بعد از بازی با فجر سپاسی کناره گیری کرده است، مدیرعامل این باشگاه از برگزاری جلسه هیات مدیره برای مشخص کردن وضعیت کادر فنی خبر داد و گفت: بعدازظهر امروز و پس از معلوم شدن تکلیف مجید جلالی، نام سرمربی جدید را اعلام می‌کنیم.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از تساوی این تیم برابر فجرسپاسی و کناره گیری مجید جلالی از سرمربیگری تراکتور، اظهار داشت: ما صبح امروز یکشنبه جلسه‌ای را با اعضای هیات مدیره برگزار کردیم که این جلسه هنوز ادامه دارد. به نظرم تا بعدازظهر امروز تکلیف جلالی مشخص و نام سرمربی بعدی تیم اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر استعفای جلالی مورد قبول واقع شود، قطعا نام سرمربی را اعلام می‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم هر تصمیمی به سود تراکتورسازی باشد بگیریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا سرمربی بعدی تراکتورسازی داخلی است یا خارجی، گفت: ما هم گزینه داخلی داریم و هم گزینه خارجی ولی ابتدا باید وضعیت جلالی مشخص شود.

زینی زاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال انتخاب تونی اولیویرا به عنوان سرمربی تراکتورسازی، این موضوع را تکذیب نکرد و اظهار داشت: اجازه بدهید ابتدا تکلیف جلالی مشخص شود و بعد از ظهر به سئوال این شما پاسخ بدهیم.

وی در پایان درباره احتمال حضور وحید هاشمیان در کادر فنی تراکتورسازی هم گفت: هاشمیان گزینه ما نبوده است. خیلی از مربیان مد نظر ما بودند و تلاش می‌کنیم به زودی تکلیف سرمربی را مشخص کنیم.