مدیرعامل باشگاه سایپا با اعلام خبر موافقت با حضور كاوه رضایی در تیم فوتبال زیر 22 سال گفت: برای سربلندی نام ایران،‌ نه تنها بازیكن بلكه حاضر به بذل تمام موجودیت خود هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه سایپا، خلیل سپهر سبحانی مدیرعامل این باشگاه در خصوص همراهی كاوه رضایی با تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در رقابتهای آسیایی عمان گفت: برای اعتلای نام و سرفرازی ایران عزیز نه تنها بازیكن موثر خود بلكه حاضر به بذل تمام موجودیت باشگاه سایپا هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: هرچند غیبت كاوه رضایی به عنوان یك مهره تاثیرگذار بی‌تردید در دیدارهای حساسی كه تیم فوتبال سایپا البرز پیش رو دارد، تبعاتی به دنبال دارد و در نحوه نتیجه گیری تیمی موثر خواهد بود اما این باشگاه عظمت و اقتدار ملی و پیشبرد آرمان‌ها،‌ اهداف و حفظ منافع ورزش كشور را بر منفعت تیمی خود مقدم می‌شمارد.

مدیرعام باشگاه سایپا البرز اضافه کرد: امیدواریم سرمربی و كادرفنی تیم، با بهره‌‌گیری از سایر جوانان حاضر در تیم سایپا جای خالی این بازیكن را به بهترین شكل ممكن پر كرده و نبود وی را جبران كنند.

وی ادامه داد: امیدوارم فدراسیون فوتبال،‌ به عنوان متولی فوتبال كشور ضمن درك شرایط رقابتی تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال كشور و اهمیت این مساله برای باشگاه‌ها، همیاری‌های باشگاهی با تیم‌های ملی را مدنظر قرار داده و از تیم‌های سازنده‌ای چون سایپا حمایت بیشتری كند.

سبحانی ضمن تبریك هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران و سعید الهویی دستیارش گفت: بی‌شك پذیرفتن سرمربیگری این تیم در اندك فرصت باقی مانده تا آغاز دیدارهای آسیایی عمان،‌ مسئولیت خطیری است و برای وی و شاگردانش آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.