ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ، تبیین و ترویج آموزه های مهدوی در جامعه را ضروری دانست و گفت: بصیرت فردی و عمومی بر تقویت باورهای مهدوی کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌حجت الاسلام ناصر شکريان ظهر شنبه در جمع کارکنان اداره کل با گرامیداشت آغاز سالروز امامت منجی عالم بشریت، توجه بیشتر به مقوله مهدویت را ضروری دانست و بیان داشت: هدف نهایی و غابی همه پیامبران و انبیای الهی، استقرار حکومت مهدوی در جهان بوده است.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ مهدویت باید مورد توجه قرار گیرد و باید به این مسئله که با عظمت توجه بیشری شود زیرا از اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی بودده است.

وی با تاکید بر ایجاد بسترهای مناسب و شایسته برای ترویج آموزه های مهدویت بیان کرد: مقاومت در برابر استکبار و زیاده خواهی ها نتیجه اعتقاد به عاشورا، و مهدویت است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به اینکه فرهنگ مهدویت باید در تمام نقاط جهان رونق یابد اظهار داشت: اعتقاد به مهدویت و عاشورا و مقاومت در برابر مستکبران، فرهنگ اسلامی را غنی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اشاره و اضافه کرد: هوشیاری و بصیرت از جمله تاکیدات ولی امر مسلمین در تقویت حرکت دینی بوده است که باید سرلوحه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، سبب افزایش امید به موعود شده است و در ترویج فرهنگ مهدویت نقش بسیاری داشته است و باید از این فرصت الهی استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات مازندران، توجه به مسئله انتظار و مهدویت را لازمه شکل گیری حکومت عدل جهانی برشمرد و گفت: انتظار و ارتقای روحیه مقاومت مستلزم بصیرت فردی و عمومی و تقویت باورهای مهدوی است.