اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: گل‌های تیم سپاهان به داماش گیلان، گل‌های تاکتیکی نبودند و روی غافلگیری بازیکنان ما به ثمر رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌افشین ناظمی عصر امروز پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: باید بگویم که گل‌های به ثمر رسیده سپاهان در این مسابقه روی خلاقیت بازیکنان این تیم به ثمر رسید زیرا تیم ما خیلی خوب بازی کرد و تا قبل از دریافت گل نیز شرایط پایاپایی داشتیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان دو تیم در این مسابقه موقعیت داشتند، تصریح کرد: گل نخست سپاهان روی خلاقیت بازیکن این تیم و از فاصله 20 متری به ثمر رسید و وقتی یک بازیکن اینقدر دقیق با خلاقیت گل می‌زند، من چه می‌توانم بگویم.

سرمربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه تیم ما روی گل دوم هم غافلگیر شد، تصریح کرد: گل دوم نیز در شرایطی به ثمر رسید که ما مشغول حمله بودیم اما باید در ادامه تمرکز خود را بالا برده و باهوش‌تر بازی کنیم و کاری کنیم که شرایط تیم بهتر شود.

وی با اشاره به موقعیت‌های سپاهان در این مسابقه ادامه داد: سپاهان در این بازی موقعیت‌های گل بسیاری داشت اما از این موقعیت‌ا استفاده نکرد و دروازه‌بان ما نیز با درخشش خود، اجازه نداد موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل شود اما با این حال گل‌های سپاهان تاکتیکی نبودند.

ناظمی افزود: با وجود نتایج اخیر تیم داماش، به نظر من تیم ما در لیگ برتر می‌ماند و مطمئن هستم که با بهبود شرایط تیمی، بهتر از قبل می‌شویم.

وی اضافه کرد:‌همه می‌دانند که تیم ما چه مشکلاتی دارد اما مطمئن هستم که تیم در لیگ برتر می‌ماند و مشکلی از این نظر نخواهد داشت.