اصفهان – خبرگزاری مهر: حسین افضلی، سرمربی تیم فوتسال زمزم اصفهان در ابتدای دیدار خود مقابل میثاق تهران به محمود خوراکچی، سرمربی زمزم بی‌اعتنایی کرد و به سمت او نرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افضلی، سرمربی تیم فوتسال زمزم اصفهان به دلیل اختلافاتی که با سرمربی میثاق تهران داشت، در ابتدای بازی به طرف محمود خوراکچی نرفت و با وی خوش و بش نکرد؛ این در حالی بود که همه اعضای کادر فنی تیم زمزم اصفهان پیش از آغاز مسابقه به طرف خوراکچی رفتند و با وی خوش و بش کردند.

نزدیک به 150 نفر از هواداران تیم زمزم برای تماشای این بازی به ورزشگاه پیروزی اصفهان آمده بودند و این هواداران در بازی امروز نسبت به حرکات محمود خوراکچی در اطراف زمین و رفتارهای وی معترض بودند و علیه او شعار دادند.

هواداران زمزم همچنین شعارهایی علیه داور مسابقه سر دادند و این شعارها در دقایق پایانی و بعد از آنکه داور یک پنالتی به سود میثاق گرفت، شدت بیشتری پیدا کرد.

علی افضل و چندی از پیشکسوتان فوتسال اصفهان نیز برای تماشای این بازی به ورزشگاه پیروزی اصفهان آمده بودند.

سهراب خلیلی سرپرست میثاق؛ بعد از 14 دقیقه که از بازی گذشته بود، وارد زمین مسابقه شد.

در دقایقی از این دیدار، داور اول و دوم جای خود را عوض می‌کردند که این مسئله از نکات جالب بازی به شمار می‌رفت.

مهدی پاسبانی، سرپرست اصلی زمزم که دارای کارت بوده، بر روی نیمکت تیم نشسته بود و از سوی دیگر احمد شمس هم که مدیر اجرایی تیم به شمار می‌رفت، امروز روی نیمکت تیم زمزم اصفهان بود.

در پایان بازی، وقتی بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید، چند نفر از هواداران زمزم به زمین ریختند و در صدد درگیری بودند که این اتفاق ختم به خیر شد.

ابراهیم مسعودی از میثاق و مصطفی حیدری از زمزم در پایان بازی با یکدیگر درگیر شدند.

این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.