اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال زمزم اصفهان گفت: بهتر است محمود خوراکچی، سرمربی میثاق تهران درباره تیم خودش نظر بدهد و درباره من حرفی نزند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افضلی عصر دوشنبه بعد از تساوی زمزم اصفهان و میثاق تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط بازی اظهار داشت:‌بازی، خوبی بود و در نیمه دوم سرعت بازی خیلی بالا بود و هرچند داوری به نوعی در این نتیجه دخالت داشت و شما دیدید که در دقیقه 40، خطایی اعلام کرد و به نظر من خطا نبود.

وی در واکنش به انتقادات محمود خوراکچی بیان داشت: خوراکچی لطف کند برای تیم خودش کارشناسی کند و من باید بگویم تیم میثاق جایگاهش اینجا نیست و او می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد.

سرمربی زمزم اصفهان افزود: از بازیکنانم راضی هستم و برای بازیکنان میثاق نیز ارزش قائل هستم و این را بگویم که میثاق تیم خوبی است اما با سیاسی‌کاری نتیجه می‌گیرد که امروز دیدیم داور در دقیقه 40 چه کار کرد.

وی ادامه داد:‌جایگاه میثاق اینگونه نیست و با فعالیت‌های سرمربی این تیم، اینگونه نتیجه می‌گیرد چون کسانی که دنبال سیاسی‌کاری هستند، نتایج مطلوب را نمی‌گیرند.

افضلی بیان داشت: آقای خوراکچی در اندازه‌ای نیست که درباره من نظر دهد و کارشناسانی هستند که بهتر از ایشان فوتسال را می‌فهمند و نظر می‌دهند و او بهتر است به فکر تیم خودش باشد و دست از سیاسی کار بردارد.