سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران با تشریح اتفاقات رخ داده در پایان بازی تیمش با زمزم اصفهان، گفت: تماشاگران اصفهانی قبلا کمتر از گُل به ما نمی‌گفتند ولی در بازی روز گذشته آنها از یک نفر خط گرفته بودند و شعارهایی دادند که در شان یک استادیوم نیست.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی تیم فوتسال میثاق تهران برابر زمزم اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دیروز یکسری اتفاقات روی سکوهای سالن رخ داد که واقعا تعجب برانگیز بود. من از اصفهان خاطرات خوشی دارم. حتی در بازی با گیتی پسند با وجود اینکه موفق شدیم این تیم را در اصفهان شکست بدهیم، با این حال تماشاگران به ما کمتر از گُل نگفتند و میزبان خوبی بودند.

وی افزود: من از دست تماشاگران ناراحت نیستم ولی از شخصی که به آنها خط داده بود، تعجب می‌کنم. متاسفانه در حین بازی شعارهایی داده شد که در شان یک استادیوم نیست. در انتهای مسابقه هم چند تماشاگر وارد زمین شدند. آنها می‌خواستند تمرکز من و بازیکنانم را بر هم بزنند ولی خوشبختانه بازیکنان میثاق وارد این حواشی نشدند.

سرمربی میثاق درباره توقف تیمش برابر یکی از تیم‌های انتهای جدولی، تاکید کرد: ما ادعایی برای قهرمانی نداریم. چراغ خاموش، بی ادعا و بدون کُری خواندن کارمان را پیش می‌بریم و تا روز آخر برای کسب بهترین عنوان تلاش می‌کنیم. حالا هم خوشحالیم وقتی تیممان در یک بازی خارج از خانه مساوی می‌کند، همه از ما می‌پرسند چرا مساوی شدید.

تیم فوتسال زمزم اصفهان پیش از بازی با میثاق تهران، از دادن زمین تمرین به این تیم خودداری کرده بود و خوراکچی در این خصوص گفته بود که این کار غیر حرفه‌ای را در تهران با تیم دیگر اصفهانی تلافی خواهد کرد. سرمربی میثاق درباره این اظهار نظرش هم گفت: وقتی عمیق تر فکر کردم دیدم نباید جواب مسائل غیر اخلاقی را با کار غیر فنی و غیر اخلاقی داد. ما  وقتی برای بازی با گیتی پسند به اصفهان رفته بودیم، آنها کمال همکاری را با ما داشتند. برای همین در بازی برگشت با گیتی پسند همکاری کاملی را با آنها خواهیم داشت چون بر این اعتقادم گیتی پسند لیاقت همکاری را دارد.

تیم‌های فوتسال زمزم اصفهان و میثاق تهران روز دوشنبه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در اصفهان به مصاف هم رفتند که بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.