بجنورد - خبرگزاري مهر: نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز روزی است که ما مدعیان خدمت، باید گره‌های کور زندگی مردم را باز کرده و نگذاریم مردم در زمینه های مختلف در سختی زندگی کنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، آیت الله حبيب الله مهمان نواز در دیدار استاندار خراسان شمالی و معاونان استانداری گفت: مردم ما ادبیات حرمت به خدمتگزاران را به خوبی می دانند و برای خادمین خود چیزی جز توفیق نمی خواهند، مردم این ادبیات را از اسلام و مبلیغین دین فرا گرفته اند.

وی اظهار داشت: امروز روزی است که ما مدعیان خدمت، باید گره های کور زندگی مردم را بازکنیم و نگذاریم مردم عزیز ما در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سختی به سر ببرند.

آیت الله مهمان نواز با بیان اینکه اکنون زمان خدمت است و یقینا این خدمت، به مسئولان ما حرمت و ارزش می بخشد، بیان کرد: کسانی که کارآیی لازم برای نظام اسلامی را دارند، بازنشستگی برای ایشان معنا ندارد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار صمیمانه با برشمردن اهمیت عهده دار شدن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت: ما مسئول رسیدگی به احوال مردم و تحقق خواسته های ایشان هستیم.

سیدعلی اکبر پرویزی تلاش فکری و عملی همه مسئولان، برای رفع فقر و محرومیت و فراهم آوردن زمینه مساعد جهت تحقق رفاه نسبی زندگی مردم را لازم و ضروری دانست و آگاه بودن به احوال مردم و دستگیری از آنها را جزء مهم ترین اهداف نظام سیاسی و حکومتی اسلام دانست.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی: اکنون زمان خدمت است و یقیناً این خدمت، به مسئولان ما حرمت و ارزش می‌بخشد.

گفتني است، در این دیدار محمد رحیم نوروزیان، معاون جديد سیاسی امنیتی، محمدحسین علینیا، معاون هماهنگی امور عمرانی، محمود دلپسند، معاون جديد توسعه مدیریت و منابع انسانی و سرپرست معاونت بودجه و برنامه ريزي استاندار خراسان شمالي و نيز علي اصغر نیری، مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.