شیراز – خبرگزاری مهر: استاندار فارس گفت: وحدت اسلامي مايه عزت و سربلندي ما است و در اين زمينه بايد هماهنگي و وحدت همه جانبه را مورد توجه قرار دهيم.

 به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدي در جمع مردم شهرستان خنج با بيان اينكه امروزه بيش از هر چيز نيازمند همگرايي و وحدت ميان مسلمانان جهان هستيم اظهارداشت: بايد در سطح جهان اسلام به موضوعات مهم تر و اساسي تري بپردازيم، خوشبختانه وحدت بسيار خوبي در ميان مسلمانان جهان حاكم است.

وي افزود: به بركت اسلام، مسلمانان دنيا از بركات بسيار زيادي برخوردار شده اند و در اين راستا بايد از تمام ظرفيت هاي دنياي اسلام براي معرفي و خدمت بهره گيري كنيم.

استاندار فارس با تاكيد بر لزوم رفع ضعفها و اختلاف نظرهاي كلي در جهان اسلام، گفت: خوشبختانه دين اسلام در حال گسترش همه جانبه و بسيار پرقدرت است و به همين دليل استكبار مي كوشد تا با بزرگنمايي مشكلات و ضعف هاي مسلمانان، اين روند را متوقف سازد.

احمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به برخي مشكلات و گرفتاري هاي اقتصادي و سياسي در جهان اسلام یادآور شد: ما بايد تلاش كنيم تا موقعيت خود را در دنيا، بيش از پيش ارتقا دهيم و در اين زمينه وجود بيش از 65 كشور اسلامي در دنيا، نقطه قوت خوبي به شمار مي رود.

وی با بيان اينكه عزت ما در گروي وحدت اسلامي است، اظهار داشت: به دلسوزي هاي بيجا و غيرمرتبط استكبار جهاني نيازي نداريم و به دليل راهنمايي هاي داهيانه مقام معظم رهبري كشور ما، هميشه از صلابت و يكپارچگي خوبي برخوردار بوده است.