اصفهان – خبرگزاری مهر: تماشاگران ذوب‌آهن نسبت به خطای آرش افشین، مهاجم فولاد روی قاسم حدادی‌فر در بازی امروز فولاد و ذوب‌آهن اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* اتوبوس خبرنگاران رسانه‌های گروهی که قرار بود این خبرنگاران را به ورزشگاه فولادشهر برساند، پیش از بازی با تاخیر قابل توجه به محل مقرر آمد و این مسئله مشکلات بسیاری را برای خبرنگاران به وجود آورد.

* پیراهن سفید و شورت سبز ذوب‌آهن در این بازی سوژه عکاسان رسانه‌های گروهی شده بود و تیم اصفهانی بار دیگر در این بازی با لباس متفاوتی قدم به مسابقه گذاشته بود.

* ذوب‌آهن برای این مسابقه همه بازیکنان خود را در اختیار داشت و با وجود اینکه گفته می‌شد کارلوس سانتوس، مدافع برزیلی این تیم با مصدومیت مواجه شده، این بازیکن در ترکیب اصلی تیم اصفهانی در بازی امروز قرار داشت.

* نیمکت‌نشینی مهدی رجب‌زاده و اسماعیل فرهادی در این مسابقه، از دیگر نکات بازی به شمار می‌رفت، هرچند که این دو بازیکن در نیمه دوم مسابقه بار دیگر به ترکیب اصلی تیم اصفهانی اضافه شدند.

* تماشاگران ذوب‌آهن در این مسابقه استقبال خوبی از خود به عمل آورده بودند و به نسبت بازی‌های قبل که نزدیک به 200 تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور پیدا می‌کردند، در این بازی حدود 1000 تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر حضور داشت.

* تماشاگران فولاد که از شهرهای اطراف و تعدادی از آنها از خوزستان به اصفهان آمده بودند، با حرارت خاصی مشغول تشویق تیم خود بودند.

* امید نمازی، مربی تیم ملی و دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال کشور، برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بود و نکاتی را یاداشت می‌کرد.

* نمازخانه ورزشگاه فولادشهر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد و به دلیل بارش برف، آب از سقف آن چکه می‌کرد؛ در سال‌های گذشته، ورزشگاه فولادشهر اصفهان از نظر کیفیتی بسیار افت کرده و ضرورت توجه به مشکلات این ورزشگاه احساس می‌شود.

* اعتراضات خانزاده به مرتضی تبریزی به دلیل صحنه‌ای که او در آفساید قرار گرفته بود، از دیگر حاشیه‌های بازی امروز به شمار می‌رفت.

* بر اساس اعلام بلندگوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان، 900 نفر تماشاگران برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند.

* در یک صحنه، خطای آرش افشین روی حدادی‌فر باعث سرنگونی قاسم شد که این مسئله اعتراض تماشاگران ذوب‌آهن را در پی داشت.

این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.