کرج - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اعلام آغاز جشنواره بین المللی تئاتر فجر از البرز نشینان خواست تا به تماشای آثارجشنواره بنشینند.

سید موسی حسینی کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: استان البرز امسال برای سومین بار متوالی میزبان جشنواره بین المللی تئاتر فجر شده است و به این نحو حرکتی در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر برمی دارد.

وی با بیان اینکه  این جشنواره گامی موثر در جهت اعتلای تئاتر استان البرز خواهد بود، افزود: برگزاری استانی جشنواره بین المللی فجر می تواند نقش موثری در معرفی هنر نمایش و تئاتر به همشهریان البرزی داشته باشد لذا هنرمندان البرزی می توانند از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.

کاشانی عنوان کرد: گروه های نمایشی این جشنواره از بیست و پنجم لغایت یکم بهمن کارهای خود را در تئاتر شهر کرج و سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه می برند.

وی از استان های گلستان، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان به عنوان میزبان های دیگر این جشنواره نام برد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بسیار خرسند است که می تواند در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور گامی در جهت اعتلای هنر بردارد.

کاشانی در پایان بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از نهایت تلاش خود در جهت هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره تئاتر فجر استفاده خواهد کرد چرا که شکوه این رویداد هنری افتخار و غرور جامعه تئاتری استان البرز است.