سوادکوه - خبرگزاری مهر: کارگردان سریال پایتخت، مهمان نوازی و خونگرم بودن مازندرانیها را دلیل انتخاب استان برای ساخت این سریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس مقدم جمعه شب در بازدید استاندار و مسئولان استانی از پشت صحنه این سریال، از مازندرانیها به عنوان مردمان خونگرم، مهمان نواز و متدین یاد کرد.

وی با بیان اینکه مردم با دو مجموعه قبلی سریال پایتخت ارتباط خوبی برقرار کرده اند، از توجه به فرهنگ و آداب استان مازندران در این سریال خبر داد و گفت: در قسمت سوم به کشتی توجه خاصی شده است.

وی از مازندران به عنوان پایتخت کشتی جهان نام برد و گفت: به این ورزشی در سریال پایتخت 3 توجه اساسی شده زیرا این ورزش ریشه در استان دارد.

مقدم، زیباییهای استان و موسیقی محلی مازندران را از جمله ویژگیهای سریال پایتخت بیان و از حمایت مسئولان استان نیز تقدیر کرد.

به گزارش مهر، در قسمت اول سریال پایتخت قصه مهاجرت یک خانواده شمالی به تهران به تصویر کشیده شد و در قسمت دوم آن نیز، انتقال گلدسته از مازندران به جنوب کشور به نمایش درآمد و در قسمت سوم این سریال، توجه به ورزش کشتی مورد توجه قرار گرفته است.

محسن تنابنده، ریما رامین فر، مهران احمدی، علیرضا خمسه و ... از جمله بازیگران این سریال هستند که هم اکنون فیلمرداری آن در شهر شیرگاه استان مازندران در حال انجام است.