بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: يك دوره مسابقات پينگ پنگ قهرماني استان به مناسبت ميلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت برگزار شد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار كرد: به مناسبت هفته وحدت و ميلاد حضرت محمد(ص)، بيستمين دوره مسابقات تنيس روي ميز خراسان شمالي با شركت 20 راكت به دست از شهرستان‌هاي مختلف خراسان شمالي، رضوي و جنوبي به ميزباني بجنورد و در محل سالن اختصاصي تنيس روي ميز مجموعه ورزشي شهيد عليدخت بجنورد برگزار شد.

وي با بيان اين كه اين دوره از مسابقات در رده سني آزاد به صورت دوره اي و حذفي برگزار شد، افزود: در پايان رقابت‌ها امیر حسین رفیعی از خراسان جنوبي قهرمان شد، اميد سليماني از خراسان شمالي در رده دوم ايستاد و رامين خاكشور به همراه شايان شركت هر دو از بجنورد به صورت مشترك در جايگاه سوم قرار گرفتند.

نكويي در ادامه يادآور شد: در نوزدهمين مرحله اين رقابت ها كه دو هفته پيش برگزار شد، 18 پينگ پنگ باز خراسان شمالي در محل سالن اختصاصي تنيس روي ميز مجموعه ورزشي شهيد عليدخت بجنورد به مصاف هم رفتند كه در پايان اميد سليماني، بازیکن با تجربه و پیشکسوت استان به مقام قهرماني رسيد.

او اظهار داشت: در اين مسابقات شايان شركت از بجنورد در رده دوم ايستاد و رسول سليمي نيز عنوان سومي را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف خراسان شمالی در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.