گنبدکاووس - خبرگزاری مهر: تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان به دلیل امتناع از بازی در برابر جواهری گنبد با باخت فنی سه بر صفر مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال جواهری گنبدکاووس در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران پیروز میدان شد و توانست در بازی خانگی 3 امتیاز این دیدار حساس را کسب کند.  تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس در حالی پذیرای مهمان خود بود که از حمایت بیش از چهار هزار نفر تماشاچی بهره می برد؛ تماشاچیانی که مشتاقانه در سالن حضور پیدا کرده بودند تا شاهد هنرنمایی تیم محبوبشان در شهر گنبد کاووس باشند.

بای محمد دوجی در ابتدای بازی جواهری را با عبدالحمید چوگان، مجید تابش نژاد، محمدرضا سلیمانی، گل محمد سخاوی، مهران زارع و مسعود عزیزی وارد میدان کرد.

در مقابل ناصر شهنازی سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان از ترکیب حسین حسن پور، فرهاد سال افزون، رضا صفایی، آرش تقوی، مسعود رمضانی و ادریس دانشوری سود می برد که از بازیکنان خوب و مطرح همین استان است و سالیان سال در والیبال گنبد خوش درخشیده است.

گنبدی ها که به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند تا از کورس حضور در بازی های پلی اف عقب نمانند با تمام توان وارد میدان شدند، از آن طرف هم هواداران گنبدی به خوبی نشان دادند از تیم شهرشان خیلی بهتر از مسئولین استانی و شهری حمایت می کنند.

دو ست برد و یک شروع توفانی

گنبدی ها نزدیک به یک ماه قبل در مقابل این تیم بازی عقب مانده هفته پنجم را برگزار کردند و در یک بازی یک طرفه 3 بر صفر مغلوب حریف جنوبی خود شده بودند. شاگردان بای محمد دوجی در حالی که می دانستند در مقابل شاگردان ناصرشهنازی کار آسانی در پیش رو ندارند ست اول را بسیار خوب استارت زدند و توانستند در تمام طول این ست از حریف خود در امتیازجلو بودند و در نهایت با حساب 25 بر 19 پیروز میدان باشند.

بازرگانی جواهری گنبد در ست دوم در یک بازی تماشاگر پسند همه امتیاز ها را به حساب خود واریز کرد. بازی خوب ژایو ریکاردو بازیکن برزیلی تازه به خدمت گرفته این باشگاه با امتیازهای پی در پی که به دست می آورد سبب شد، این ست هم با نتیجه 25 بر 17 به نفع گنبدی ها به پایان برسد.

 همین شرایط سبب شد تا چهار هزار تماشاچی متعصب لحظه ایی دست از تشویق خود برندارند و سالن المپیک برای تیم حریف مثل جهنم شود.

سرمربی آلومینیوم شروع کننده حواشی بود

اما ست سوم با جذابیت های فراوانی همراه بود. سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان که فکرش را نمی کرد تیمش این گونه مات هنر نمایی گنبدی ها شود در حالی که بازی بسیار نزدیک به هم پیش می رفت شروع به پرداختن حواشی و اعتراض کرد.

توقف حدودا 5 دقیقه ایی بازی و بهانه هایی که تیم مهمان از تماشاگران گرفت همه و همه باعث شد گنبدی ها کمی تمرکز خود را از دست بدهند و 25 بر 23 نتیجه این ست را به تیم جنوبی واگذار کنند تا همه چیز به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم، در حالی که امتیاز بازی 6 بر 4 بود ناصر شهنازی سرمربی تیم المهدی مجددا در اعتراض به رای داور خط نگهدار تیم خود را از زمین خارج کرد و از ادامه بازی امتناع ورزید. به دلیل همین اتفاق بازی برای بار دوم متوقف شد تا این بار منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ برتر براساس آیین نامه سازمان لیگ و گزارش ناظر این دیدار نتیجه این مسابقه را سه بر صفر با امتیازات 25 بر صفر به سود بازرگانی جواهری گنبد اعلام کند.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی هم به دلیل اعتراضات بیش از حد و جوسازی بی مورد کارت قرمز دریافت کرد.

خلیل یگانه مجد نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت که مسعود یزدان پناه و مسعود ذوقی به عنوان داوران اول و دوم با قضاوت در این بازی وی را همراهی کردند.

هم اکنون تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد با کسب 22 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرار دارد. بازرگانی جواهری گنبد در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر در زاهدان با شهرداری این شهر رقابت خواهد کرد.