قم - خبرگزاری مهر: نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از انتخاب بانوی قمی به عنوان یکی از 10 دو و میدانی برتر کشور در سال جاری خبر داد.

راحله سادات واقفی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: خوشبختانه امسال بانوان قمی در مسابقات مواد و رشته های مختلف لیگ و قهرمانی کشور عملکرد بسیار خوبی داشتند و به واسطه درخشش آنها، قم یکی از استان های موفق دو و میدانی بانوان کشور لقب گرفت.

وی با بیان اینکه عملکرد بانوان قم در رقابت های امسال لیگ دو و میدانی کشور امیدوارکننده بود، عنوان داشت: بانوان دو و میدانی کار قمی امسال در عضوییت باشگاه مقاومت قم در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور با حریفان به رقابت پرداختند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: علاوه بر عملکرد خوبی که بانوان دو و میدانی کار قم در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور داشتند اتفاق مهمتر و خوشایندتر انتخاب خانم شهناز جعفری از بانوان شایسته دو و میدانی قم به عنوان یکی از 10 بانوی برتر دو و میدانی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در بین اسامی برترین های دو و میدانی کشور در سال جاری که از سوی فدراسیون دو و میدانی اعلام شده است، خانم شهناز جعفری از قم در بین نفراتی قرار گرفته که به عنوان ستاره های دو و میدانی ایران در بخش بانوان معرفی شده اند.

واقفی یادآور شد: شهناز جعفری به عنوان ورزشکار رشته های 200 متر و پرش طول تیم مقاومت قم در مسابقات لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه های کشور با حریفان خود به رقابت پرداخت و بسیار خوشحالیم از اینکه نام وی در بین برترین های کشور قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این اتفاق به دنبال تلاش، تکاپو، پشتکار و همت و تعصبی است که خانم جعفری برای کسب موفقیت در دو و میدانی از خود نشان داده و مطمئنا این موفقیت وی موجب افزایش روحیه دیگر بانوان دو و میدانی کار قم و همچنین گرایش بیشتر بانوان و دختران جوان به این رشته ورزشی می شود.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: این موفقیت خانم شهناز جعفری من و مجموع همکارانم را به کار و تلاش بیشتر برای بانوان و دختران توانمند و مستعد دو و میدانی قم مصمم تر کرد و امیدوارم به زودی شاهد درخشش این ورزشکار خوب و دیگر بانوان دو و میدانی کار قم در دیگر میادین باشیم