فردیس - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه امروز تمام دشمنان به خوبی دریافته اند که تقویت وحدت و همدلی میان مسلمانان برای آنها همچون زنگ هشدار است، گفت: استحکام وحدت بین جوامع اسلامی از اهداف والای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور بعد از ظهر دوشنبه در جمع شماری از شهروندان فردیس با تاکید بر ضرورت تعمیق وحدت بین مسلمانان اظهار داشت: اتحاد مسلمانان، شکست بزرگی برای دشمنان اسلام است به همین علت یکی از اهداف والای انقلاب و نظام اسلامی استحکام وحدت بین جامعه اسلامی است.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان تلاش دارند با هر ترفندی جهانی شدن اسلام را منکر شوند، اما اسلام برخلاف تفکر باطل آنها امروز در دنیا ریشه دوانده است و هیچ قدرتی نمی تواند آن را متوقف کند.

مهرور هفته وحدت را فرصتی مبارک برای پیوند و برادری بین امتهای اسلامی خواند و اظهار داشت: نامگذاری هفته وحدت بیانگر نگاه والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به اتحاد مسلمانان جهان بود تا مسلمانان در پرتو اندیشه پر فروغ برادری و اخوت در اقصی نقاط جهان اتحاد خود را به نمایش درآورند.

فرماندار فردیس با اشاره به سخنان رهبری یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده اند، تنها راز ماندگاری و استقلال مسلمانان گسترش اسلام و استحکام فرهنگ وحدت بخش است.

وی تصریح کرد: امروز تمام دشمنان به خوبی دریافته اند که تقویت وحدت و همدلی میان مسلمانان برای آنها همچون زنگ هشدار است و می کوشند با ایجاد اختلاف و تفرقه کلید اتحاد را از دست مسلمانان بربایند.

مهرور گفت: خداوند تبارک و تعالی توسط آخرین فرستاده اش به بشر وعده داده که بشر به فطرت الهی و اصل هستی خویش بازخواهد گشت. این همان رمز ماندگاری است که بر تارک بیداری اسلامی نقش بسته است.

وی با بیان اینکه امروز ندای این وعده در سراسر جهان طنین انداز شده است، تاکید کرد: بدون شک همدلی و یکپارچگی مسلمانان می تواند رشته های پراکنده را در هم تنیده و ریسمانی از جنس توحید برای آزادی خواهان به ارمغان بیاورد.