ابراهیم حسینی مدیر نمایشگاه پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر با اشاره به اینکه طبق مذاکرات با شهرداری تهران قرار بوده این نمایشگاه از 28 دی تا 12 بهمن برگزار شود عنوان کرد دلایل متناقضی برای این تعطیلی ناگهانی ارائه شده است.

ابراهیم حسینی مدیر نمایشگاه پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر که روز گذشته توسط شهرداری از محوطه زیرگذر چهارراه ولی عصر(ع) جمع آوری شد به خبرنگار مهر گفت: تمام تلاش ما این بوده که جشن تئاتر ایران به شکل باشکوهی برگزار شود. هدف من نیز به عنوان نماینده عکاس ها و گرافیست ها این بود که نمایشگاهی در شان این هنرمندان و آثارشان برپا کنم. خوشبختانه در طول این دو روز نیز استقبال از نمایشگاه در گذرگاه چهارراه ولیعصر خوب بود.

وی درباره این اتفاق عنوان کرد: طبق نامه‌نگاری هایی که ستاد جشنواره به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران داشته است این نمایشگاه قرار بود از 28 دی تا 12 بهمن ماه برگزار شود اما در حین تدارک برای افتتاح نمایشگاه به شکل شفاهی به من اعلام کردند که مدت زمان نمایشگاه دو روز بیشتر نخواهد بود. در آن زمان هم دیگر کاری از دست ما ساخته نبود. این مسئله در حالی عنوان شد که طی نامه نگاری های اولیه قرار بود این نمایشگاه در تمام طول مدت برگزاری جشنواره تئاتر فجر میزبان رهگذران باشد.

وی درباره توضیحات مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که در آن گفته شده شما از آنها تشکر کرده و مهر تاییدی بر پایان نمایشگاه زده‌اید، توضیح داد: معتقدم تشکر کردن کار بسیار پسندیده ای است و تشکر من هم از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در زمان افتتاحیه این نمایشگاه و به دلیل همکاری این سازمان در برگزاری نمایشگاه بوده است نه به خاطر تعطیل شدن آن بعد از دو روز. چون بخش هنری این سازمان لطف زیادی در برپایی و چیدن آثار نمایشگاه به ما داشت.

این عکاس با سابقه ادامه داد: در زمان افتتاحیه تشکر و قدردانی خودم را به خاطر همکاری سازمان فرهنگی هنری با جشنواره به این نهاد اعلام کردم اما الان هم نسبت به تعطیلی این نمایشگاه بعد از دو روز انتقاد دارم. متاسفانه صحبتهای روابط عمومی و مدیران شهرداری تناقض هایی را به همراه داشته است. چون اگر طبق صحبتهای روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری مدت زمان این نمایشگاه دو روز بوده پس چرا اعلام می شود که در جمع آوری این نمایشگاه مسئله امنیت عابران در میان بوده است؟

حسینی در پایان یادآور شد: از امروز نیز قرار است این نمایشگاه در سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شود. اما تئاتر ایران به یک گالری دائمی برای عکس ها و پوسترهای تئاتر احتیاج دارد اگر این اتفاق بیفتد ما دیگر شاهد این معضلات نخواهیم بود و وقت و انرژی مدیران هم کمتر صرف این امور خواهد شد.