ستاره تیم بسکتبال اوکلاهما سیتی ثاندرز در دیدار امروز این تیم برابر پورتلند بلیزرز به تنهایی 46 امتیاز برای تیمش کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال اوکلاهما سیتی بامداد امروز چهارشنبه در ادامه رقابتهای حرفه‌ای NBA برابر پورتلند بلیزرز به میدان رفت و این تیم را با شکست بدرقه کرد. در این بازی که در حضور 18 هزار و 203 تماشاگر سالن "چساپیک سنتر" شهر اوکلاهما برگزار شد، میزبان برابر حریف خود  به برتری 105 بر 97 دست یافت.

"کوین دورانت" آماده‌ترین بازیکن حال حاضر NBA در این دیدار هم عملکردی خیره کننده داشت. این بازیکن در مدت زمان 37 دقیقه حضورش در میدان توانست 46 امتیاز، 5 ریباند و 4 پاس منجر به امتیاز به نام خود ثبت کند و ستاره میدان لقب گیرد. "لامارکوس آلدریج" هم در ترکیب تیم بلیزرز 29 امتیاز و 16 ریباند کسب کرد و موثرتر از دیگر یاران این تیم ظاهر شد.

کوین دورانت از روی دستان بازیکنان تیم پورتلند اقدام به اسلم دانک کرده است

بامداد امروز بارش سنگین برف در نیویورک مشکلات زیادی را برای حضور طرفداران بروکلین در سالن "بارکلی سنتر" ایجاد کرده بود، با این حال 15 هزار و 482 نفر خود را به این سالن رساندند تا شاهد برتری 101 بر 90 تیم محبوب خود برابر اورلاندو مجیک باشند. "آندری بلاچ" با کسب 18 امتیاز بهترین یار تیم بروکلین در این دیدار بود. "میرزا تلتوویچ" بازیکن بوسنیایی این تیم هم با 14 امتیاز و حضور در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشت.

تصویری از آماده‌سازی ورودی تماشاگران به سالن بارکلی قبل از بازی بامداد امروز بروکلین برابر اورلاندو

ساکرامنتو کینگز هم با درخشش فوق‌العاده "رودی گای" در زمین نیو اورلینز پلیکانز پیروزی 114 بر 97 را کسب کرد. هم تیمی پیشین "حامد حدادی" در ممفیس در این بازی 41 امتیاز، 8 ریباند و 5 پاس منجر را در کارنامه خود ثبت کرد. بهترین یار تیم پلیکانز در این دیدار "آنتونی دیویس" بود که 16 امتیاز به دست آورد. 16 هزار و 459 نفر در سالن "نیو اورلینز" این شهر بازی را تماشا کردند.

رودی گای با دریبل مدافع مستقیم خود به سمت حلقه نیو اورلینز می‌رود

تیم‌های یوتا جاز و مینه سوتا تیمبر وولوز نیز در حضور 16 هزار و 378 تماشاگر سالن "انرجی سولوشن" سالک لیک سیتی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم مینه‌سوتا با حساب 112 بر 97 از سد میزبان خود گذشت. "کوین لاو" با کسب 19 امتیاز، 13 ریباند و 8 پاس منجر به امتیاز موثرترین بازیکن تیم مینه‌سوتا بود. این در حالی است که "گوردون هایوارد" گارد تیم یوتا 27 امتیاز کسب کرده و امتیاز آورترین بازیکن این دیدار برگزیده شد.

عبور ریکی روبیو بازیکن اسپانیایی مینه سوتا از مدافعان یوتا

تیم میامی هیت نیز در سالن اختصاصی خود برابر بوستون سلتیکس 93 بر 86 برنده شد. بهترین بازیکن این میدان "لبرون جیمز" بود که 29 امتیاز کسب کرد و 8 ریباند و 4 پاس منجر به امتیاز نیز به نام خود ثبت کرد. 19 هزار و 619 نفر در سالن "امریکن ایرلاینز" شهر میامی این بازی را نظاره گر بودند.

درگیری ماریو چالمرز از میامی و جرالد والاس بازیکن بوستون بر سر توپ در دیدار بامداد امروز دو تیم

میامی با کسب سی و امین برد فصل بعد از پیسرز در رده دوم جدول رده‌بندی کنفرانس شرق قرار گرفت. در کنفرانس غرب هم تیم‌های اسپرز و ثاندرز به ترتیب اول و دوم هستند.

برچسب‌ها