تیم فوتبال جوانان ایران در دیداری تدارکاتی در حالی مقابل پیکان تن به شکست داد که اکثر بازیکنان این تیم را نفرات مستعد استانهای مختلف کشور تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده می کنند عصر امروز چهارشنبه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم بزرگسالان پیکان با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. در این بازی که در زمین پیکانشهر برگزار شد و ترکیب تیم جوانان در هر دو نیمه تغییرات بسیاری داشت مسعود اشرفی تک گل تیم جوانان ایران را به ثمر رساند.

ضمن اینکه داریوش کالستاردو بازیکن ایرانی ایتالیایی هم که  برای برای حضور در این اردو به تهران آمده است هم برای دقایقی در ترکیب تیم جوانان به میدان رفت.

در این بازی علی دوستی مهر بیشتر از بازیکنان شهرستانی استفاده کرد تا شرایط آنها را ارزیابی کرده و نفراتی که شایستگی حضور در تیم جوانان را داشته باشند فرصت حضور در اردوهای بعدی را بدست آورد.

مهدی مهدوی کیا مدیر فنی تیم جوانان هم 90 دقیقه روی نیمکت این تیم نشسته و بازی را تماشا می کرد. نفرات قدیمی تیم پیکان از جمله مهدی امیر آبادی و  بهشاد یاورزاده هم پیش از حضور در زمین بازی با کادر فنی تیم جوانان خصوصا مهدی مهدوی کیا دیدار و گفتگو کردند.

در پایان مسابقه نیز علی دوستی مهر سرمربی تیم جوانان دقایقی با فرهاد کاظمی سرمربی تیم پیکان گفتگو و از او به خاطر فراهم کردن شرایط برگزاری این مسابقه تشکر کرد.