معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از موانع اصلی رشد بخش کشاورزی ، سنتی بودن آن است، گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا کشاورزی کشور را به سمت علمی و تحقیقاتی شدن، حرکت دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، موحدیان عطار در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران (اصفهان) افزود: بی تردید مدیریت سنتی جلوی پیشرفت و توسعه بخش کشاورزی کشور را خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: امروز در بخش کشاورزی باید از مدیریت مالکانه به سمت مدیریت عالمانه حرکت کنیم تا قابلیت‌ها افزایش یافته و به حداکثر راندمان تولید برسیم.

معاون وزیر جهادکشاورزی بر استفاده از نیروهای آموزش دیده در حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: باید نیروهای تربیت شده دانشگاهی را آماده کنیم تا وارد محیط کار و تولید شوند و همچنین باید در بخش کشاورزی کشورمان ارتقای دانش صورت گیرد.

موحدیان عطار تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تاکنون بیش از 1 میلیون و 400 هزار نفر روز، آموزش بخش های مختلف کشاورزی ارائه کرده و افراد آموزش دیده را آماده ورود به بازار کار کرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی افزود: در بخش تولید کشاورزی حلقه پیوسته ای نداریم و هنوز نتوانسته ایم متناسب با دنیا در بخش کشاورزی پیش برویم.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی کشور نیازمند تحول است، گفت: امروزه یکی از بخش های مهم کشاورزی ، استفاده صحیح از نهادها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی به برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران (اصفهان) اشاره کرد و اظهارداشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رقابت سالم بین عرضه کنندگان محصولات کشاورزی است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران(اصفهان) از امروز تا 5 بهمن ماه، هر روز از ساعت 14 تا 20 در محل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان آماده بازدید علاقمندان است.