مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی فجرکاپ در بخش تیمی مردان و زنان با صعود تیم ایران "الف" به فینال مردان و عنوان سومی مشترک تیم‌های ایران "ب" در هر دو بخش مردان و زنان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی فجرکاپ که از روز پنجشنبه با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در تهران آغاز شده است، امروز جمعه دیدارهای مرحله نیمه نهایی در بخش تیمی مردان و زنان پیگیری شد. در چارچوب این مرحله از مسابقات و در بخش مردان دو تیم ایران "الف" و "ب" مقابل هم صف آرایی کردند که طی آن بازیکنان تیم ایران "الف به برتری دست یافتند. در دیگر دیدار این بخش از مسابقات نیز هند موفق به شکست روسیه شد.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی تنیس روی میز بین‌المللی فجرکاپ بانوان نیز مجارستان مقابل قزاقستان به برتری دست یافت و تیم "ب" ایران هم در مصاف با هند تن به شکست داد.

نتایج دیدارهای برگزار شده در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی تنیس روی میز فجرکاپ مردان و زنان به این شرح است:

نیمه نهایی مردان

* هند 3 - روسیه یک
* تیم ایران "الف" 3 - تیم ایران "ب" صفر

نیمه نهایی بانوان

* مجارستان 3 - قزاقستان صفر
* تیم "ب" ایران صفر - هند 3

بدین ترتیب در پایان دیدارهای مرحله نیمه نهایی و در بخش مردان، تیم های روسیه و ایران "ب" به عنوان مشترک سومی دست یافتند و تیم ایران "الف" نیز همراه با هند فینالیست شد. در بخش بانوان نیز دو تیم ایران "ب" و قزاقستان در رده سوم مشترک سوم ایستادند و تیم های محارستان و هند هم راهی فینال شدند.

همچنین برای کسب رده‌های پنجم تا هشتم رقابت‎های تیمی، تیم جوانان ایران 3 بر یک مقابل سوریه به پیروزی رسید و تاجیکستان به دلیل عدم حضور تیم کره‌جنوبی 3 بر صفر برنده اعلام شد. بنابراین برای کسب رده پنجم تیم‌های جوانان ایران و تاجیکستان به میدان می‌روند.

مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی فجرکاپ عصر امروز با برگزاری دیدارهای فینال و تعیین کننده رده پنجم در هر دو بخش مردان و زنان پیگیری می‌شود.