سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه مطمئن است حسن‌زاده کارش را بلد بوده و تحت تاثیر هجمه‌هایی که علیه این بازیکن بااخلاق ملی‌پوش در برخی رسانه‌ها صورت گرفته، قرار نمی‌گیرد، گفت: 

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جریمه نقدی آندرانیک تیموریان توسط کمیته انضباطی و احتمال محرومیت دوباره این هافبک ملی‌پوش استقلال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد:  رای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص جریمه 8 میلیون تومانی آندرانیک تیموریان، در مورد اتفاقات دیدار استقلال و استقلال خوزستان بوده است و در آن اشاره شده باشگاه استقلال می‌تواند به این رای اعتراض کند که در این خصوص معاون حقوقی باشگاه پیگیر موضوع است.

وی در همین خصوص افزود: آندو یک بازیکن ملی باشخصیت است که همه به این موضوع اذعان دارند. متاسفانه در حال حاضر شاهدیم در برخی رسانه‌ها هجمه‌ای علیه این بازیکن راه افتاده که با تحت فشار قرار دادن کمیته انضباطی، این بازیکن بااخلاق ملی‌پوش را که چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی، باهمه توان محکم و درگیرانه بازی می‌کند، را محروم کنند. آیا با محروم کردن تیموریان صورت مساله را پاک نکرده‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نباید باب شود متعاقب هرچه در تلویزیون دیده شد، هجمه‌ای به راه افتد تا فلان بازیکن محروم شود. اگر هم شاهد این موضوع در مورد صادقیان بودیم، باید به این نکته توجه شود صادقیان جوان و کم تجربه بوده و آینده فوتبال ایران است اما آیا این موضوع در مورد تیموریان هم صدق می‌کند؟ البته همه شاهد بودند صادقیان باز هم حرکات خود را تکرار کرد.

وی تصریح کرد: تیموریان همواره نشان داده اگر در جریان یک دیدار مرتکب خطایی شود، بلافاصله از بازیکنی که روی وی مرتکب خطا شده، عذرخواهی می‌شود که این موضوع را در بازی با ذوب‌آهن و پس از برخورد او با سینا عشوری نیز شاهد بودیم. من مطمئنم حسن‌زاده کارش را بلد است و تحت تاثیر هجمه‌هایی که علیه این بازیکن بااخلاق ملی‌پوش در برخی رسانه‌ها صورت گرفته، قرار نمی‌گیرد.

ماجدی در پایان گفت: بازهم تاکید می‌کنم آندو بازیکنی با اخلاق و محجوب است که پس از هر خطایی که در جریان بازی مرتکب می‌شود، عذرخواهی کرده و از بازیکنی که روی او مرتکب خطا شده دلجویی می‌کند.