همدان – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه جان کری فردی کوچک است که می گوید انرژی هسته ای ایران را به صفر می رسانیم، عنوان داشت: این فرد کوچکتر از آن است که بخواهد ایران را از داشته های مسلمش جدا کند چراکه انرژی هسته ای حق مسلم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر نقوی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: نماز جمعه باید بزرگترین اجتماع عالم دین داری باشد چراکه تقوا در مقابل غفلت قرار دارد.

امام جمعه موقت شهرستان همدان با بیان اینکه مومن در تمامی صحنه ها با حواس جمع و زیرک و با سیاست حضور دارد و بیان اینکه در آستانه دهه فجر قرار داریم، عنوان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ثمره 1400 سال تلاش دین داران الهی است.

حجت الاسلام نقوی اضافه کرد: برای انسان هیچ توشه ای بهتر از تقوا نیست و تقوا برترین توشه ای است که لحظه لحظه عمر انسان را تامین می کند.

امام جمعه موقت همدان در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه در همدان فقیر زیاد است و بیکاری در شهر بیداد می کند، بیان داشت: این وضع شایسته دارالمومنین نیست و مسئولان باید چاره ای بیندیشند.

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه آمار طلاق نیز در همدان زیاد است، گفت: این آمار طلاق نیز در شان همدان نیست و مسئولان فرهنگی باید پای کار بیایند.

وی در ادامه گفت: برای از بین بردن این عناصر نامطلوب جامعه افراد متمکن باید در حوزه های مختلف وارد شوند و برای بهبود شرایط تلاش کنند.

امام جمعه موقت شهرستان همدان در ادامه ابراز داشت: موضع جمهوری اسلامی ایران درباره تحولات سوریه مشخص است و ایران به سوریه کمک های بشردوستانه می کند.

حجت الاسلام نقوی با اشاره به اینکه درست است که ایران در ژنو حضور ندارد، اذعان داشت: ایران مطمئنا در فضای سوریه موثر است و حمایت ها باید از کودکان و زنان آواره سوریه انجام شود و ما موضع خود را به تمام دنیا اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه جان کری دیشب و دیروز مطالبی درباره ایران گفته است، افزود: نگاه جان کری نگاه کودکانه ای است و ایران از تروریست حمایت نمی کند چراکه جهان استکبار از این طریق می خواهد مردم جهان را فریب دهد.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه جان کری فردی کوچک است که می گوید انرژی هسته ای ایران را به صفر می رسانیم، عنوان داشت: تو کوچکتر از آن هستی که ایران را از داشته های مسلمش جدا کنی چراکه انرژی هسته ای حق مسلم ایران است.

حجت الاسلام نقوی بیان داشت: مردم ایران به هیچ قیمت از این حق خود کوتاه نمی آیند.

وی در ادامه گفت: ملت ایران با تحریم بزرگ شده و این تحریم ها باعث استقامت مردم شده و مردم یاد گرفته اند بر سر حقوق خود استواری کنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه جان کری سخنانی گفته که بعد از انرژی هسته ای به سراغ گزینه نظامی ایران می رویم، ابراز داشت: اگر می خواهی ایران قبرستان تو و دوستانت شود و نفستان را در سینه حبس و ریشه تان را بزنیم به سراغ گزینه نظامی ایران بروید.

وی در پایان سخنانش گفت: در هفته پیش رو سالروز صلح قهرمانانه امام حسن مجتبی(ع) را داریم و باید بدانیم که صلح قهرمانانه امام حسن(ع) همان سیاستی است که انقلاب اسلامی ایران بر پایه آن بنا شده است.