مسابقات دوومیدانی جام فجر که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران جریان داشت با قهرمانی تیم تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم تهران در پایان روز دوم این دوره از مسابقات با کسب 9 مدال عنوان نخست را به خود اختصاص داد. این تیم با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز به کار خود پایان داد. بعد از تهران تیم خراسان رضوی با کسب 2 مدال طلا و یک برنز روی سکوی دوم قرار گرفت و تیم کرمانشاه با 2 مدال طلا و یک برنز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

کویت تنها تیم خارجی این دوره از رقابتها بود که با کسب 2 مدال طلا در رده دوم قرار گرفت. کویتی‌ها برای کسب رکورد ورودی مسابقات جهانی از فدراسیون ایران درخواست حضور نمایندگان خود در مواد 60 متر مانع و پرش طول شده بودند که در نهایت با کسب دو مدال طلا به اهداف خود دست یافتند.

عصر امروز جمعه حسین کیهانی در ماده 1500 متر با رکورد 3.49.65 دقیقه به مقام نخست دست یافت و سهمیه مسابقات داخل سالن آسیا را کسب کرد. در ماده 400 متر هم مهدی زمانی با ثبت ر کورد 47.62 ثانیه توانست مقام نخست و سهمیه مسابقات آسیایی را به دست آورد.

در 60 متر مانع میلاد سیار پس از دونده کویتی دوم شد و با رکورد 7.88 ثانیه سهمیه مسابقات داخل سالن آسیا را به دست آورد. در ماده دهگانه نیز هادی سپهرزاد و عبدالجلیل توماج سهمیه مسابقات داخل سالن  آسیا را کسب کردند. این دو به ترتیب با امتیازهای 5 هزار و 356 و 5 هزار و 310 در رده‌های اول و دوم این ماده ایستادند.

پیش‌تر در بخش بانوان مریم طوسی در 60 متر و سپیده توکلی در 7 گانه سهمیه مسابقات داخل سالن آسیا را کسب کرده بودند. رضا قاسمی هم در ماده 60 متر مردان این سهمیه را به خود اختصاص داده بود.

رقابتهای داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای 25 و 26 بهمن ماه در چین برگزار خواهد شد.