علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان پس از شکست تیمش برابر دبیری تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، طی نامه‌ای از حضور در هیئت رییسه سازمان لیگ برتر فوتسال استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه برگزار شد که در یکی از مهمترین مسابقات این هفته، تیم دبیری تبریز موفق شد گیتی پسند اصفهان را شکست بدهد و با اختلاف 9 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. با این نتیجه، شانس گیتی پسند برای قهرمانی بسیار کم شد تا مدیرعامل این باشگاه به بهانه اشتباهات داوری، از عضویت در هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال استعفا بدهد.

در نامه علی طاهری به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که جمعه شب روی سایت این باشگاه قرار گرفته، آمده است: "احتراما ضمن تشکر از حمایت‌های حضرتعالی بدینوسیله استعفای خود را از هیئت رییسه سازمان لیگ برتر فوتسال اعلام می نمایم". این در حالی است که مدیرعامل باشگاه گیتی پسند امسال به عضویت هیئت رئیسه در آمده بود.

به نظر می‌رسد پس لرزه‌های شکست برابر دبیری تبریز تنها به استعفای طاهری محدود نمی‌شود. این شکست طبق آنچه که مسئولان باشگاه گیتی پسند عنوان کرده‌اند بر اثر "اشتباهات داوری" به دست آمده و به همین خاطر، گیتی پسند قصد دارد در اعتراض به این اشتباهات، از لیگ فوتسال هم کنار بکشد.

هرچند طاهری عنوان کرده که کنار کشیدن از لیگ تهدید نیست و قطعا این تصمیم را عملی می‌کند، ولی بعید به نظر می‌رسد این تیم هشت هفته پایانی لیگ را نادیده بگیرد و کمیته فوتسال به آنها اجازه انصراف از حضور در لیگ را بدهد.

اوضاع و شرایط تیم گیتی پسند که قبل از شروع فصل به امید قهرمانی در لیگ بسته شد و هزینه‌های زیادی برای جذب بازیکنان ملی پوش انجام داد، چندان مساعد نیست. این تیم حالا با اختلاف 9 امتیاز از تیم دبیری، در رده دوم جدول قرار دارند و رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ امسال را دورتر از قبل می‌بینند.