بوشهر-خبرگزاری مهر: سرپرست بخشداری شنبه و طسوج گفت: 25 پروژه عمرانی طی دهه فجر در مناطق زلزله زده دشتی افتتاح و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارمهر، علی زارعی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شنبه و طسوج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دهه فجر امسال 25 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 32 میلیارد ریال در مناطق زلزله زده بخش شنبه و طسوج دشتی افتتاح و اجرا می شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد هشت حسینیه و مسجد در روستاهای زلزله زده درویشی، سنا، حاج احمدی، بید خون باغان،کشتو و شهر شنبه  توسط ستاد بازسازی اماکن مذهبی مناطق زلزله زده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

زارعی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی و دیگر منابع  است، افزود: مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح گلزار شهید در روستاهای سهو، اسلام آباد، کاردنه و طرح هادی روستاهای سنا، چاهگاه، کردلان و خانه بهداشت روستای چاهگاه و مجتمع بهزیستی است.

کلنگ زنی قطعه دوم محور ناصری – شنبه

سرپرست بخشداری شنبه و طسوج تصریح کرد: قطعه دوم محور ناصری – شنبه و گلزار شهدای روستای سنا از مهمترین پروژه‌هایی است که در دهه فجر در مناطق زلزله زده بخش شنبه وطسوج عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر دستگاه‌های اجرایی باید خدمات انجام شده، طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند به مردم انعکاس بدهند.