هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که تیم متین وارمین مترصد کوچک‌ترین لغزش از سوی باریج اسانس کاشان است تا جای این تیم را در صدر جدول رده‌بندی بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال عصر روز چهارشنبه نهم بهمن ماه برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارها باریج اسانس کاشان، صدرنشین لیگ برتر در زمین شهرداری تبریز به میدان می‌رود. باریج اسانس که در هفته‌های اخیر امتیازات زیادی را از دست داد تا فاصله‌اش با تیم دوم جدول، متین ورامین به یک امتیاز کاهش یابد کار آسانی برابر شاگردان معدنی ندارد. شهرداری هفته گذشته بازی نزدیک خانگی را برابر پیکان واگذار کرد و این بار به دنبال کسب یک برد روحیه بخش است.

در یکی دیگر از دیدارهای روز چهارشنبه تیم متین وارمین در زمین گنبد به مصاف جواهری این شهر می‌رود. نبود هواداران تیم گنبدی به خاطر اتفاقات دیدار برابر آلومینیم هرمزگان می‌تواند برای شمالی‌ها گران تمام شود. متین ورامین که در دور برگشت با قدرت ظاهر شده است انگیزه‌های زیادی دارد تا با یک برد قاطعانه 3 امتیاز این بازی را کسب کند تا در صورت لغزش باریج اسانس در تبریز به صدر جدول رده‌بندی برود.

تیم میزان مشهد هم در خانه خود به مصاف شهرداری زاهدان می‌رود. زاهدانی‌ها هفته گذشته بعد از مدت‌ها طعم برد را چشیدند ولی بدشانس هستند که بلافاصله باید در زمین میزان به میدان بروند چرا که تیم مشهدی به دنبال هر 3 امتیاز این بازی خانگی است تا جایگاه خود را در رده سوم جدول حفظ کند.

کاله آمل که چراغ خاموش در حال جمع کردن امتیاز است و حتی تا رده چهارم جدول نیز خود را بالا کشیده است این بار در خانه خود به مصاف نوین کشاورز تهران می‌رود. کاله از قبل روی امتیازات این بازی خانگی حساب باز کرده و به دنبال نزدیک‌تر شدن به بالای جدول است.

تیم پیکان تهران نیز در خانه والیبال پذیرای آلومینیم هرمزگان است. نوع بازی‌های تیم جنوبی طوری بوده که نمی‌توان پیکان را از قبل برنده مقتدرانه این بازی دانست با این حال شاگردان باتجربه پیمان اکبری برای بازگشت به رده چهارم جدول چاره‌ای جز پیروزی در این بازی ندارند تا فاصله آنها با کاله بیشتر نشود.

در کرج نیز تیم قعرنشین سایپا برابر شهرداری ارومیه مصاف خواهد داشت. به جرات می‌توان گفت کمتر کسی در این بازی روی برد تیم سایپا حساب باز می‌کند.

برنامه کامل دیدارهای روز چهارشنبه به شرح زیر است:

* پیکان تهران - آلومینیم هرمزگان، ساعت 16، خانه والیبال
* شهرداری تبریز - باریج اسانس کاشان، ساعت 16، سالن شهید اقدمی
* میزان مشهد - شهرداری زاهدان، ساعت 17:30، سالن مهران
* سایپا البرز - شهرداری ارومیه، ساعت 16، سالن انقلاب
* بازرگانی گنبد - متین ورامین، ساعت 17:30، ساعت المپیک
* کاله مازندران - نوین کشاورز، ساعت 15:30، سالن پیامبر اعظم(ص)

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال:
1- باریج اسانس کاشان 39 امتیاز
2- متین ورامین 38 امتیاز
3- میزان مشهد 34 امتیاز
4- کاله مازندران 31 امتیاز
5- پیکان تهران 30 امتیاز
6- شهرداری تبریز 25 امتیاز
7- بازرگانی گنبد 22 امتیاز
8- نوین کشاورز 21 امتیاز(معدل 0.81)
9- آلومینیم بندرعباس 21 امتیاز(معدل 0.81)
10 شهرداری ارومیه 20 امتیاز
11- شهرداری زاهدان 16 امتیاز
12- سایپا البرز 9 امتیاز