داود میرباقری تأکید کرد ساخت «شاهگوش» براساس فیلمنامه از پیش نوشته شده جلو می‌رود و در قسمت‌های بعدی این سریال شاهد نقطه اوج و فضاهای جدید خواهیم بود.

داود میرباقری در حاشیه مراسم تقدیر از فریبرز عرب‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه آیا قصه سریال «شاهگوش» تا پایان در فضای کلانتری و حضور متهم‌ها پیش می‌رود یا داستان‌های فرعی جدیدی به کار اضافه می‌شود، اظهار کرد: سناریو از قبل تعریف و طراحی شده بود و ما همان را اجرا می‌کنیم. البته هرچه «شاهگوش» جلوتر می‌رود به نقطه اوج و فضای جدیدتری می‌رسد.

وی درباره همکاری با عرب‌نیا نیز گفت: او در بازیگری مسلط و با انگیزه است و 6 سال حضور در «مختارنامه» شخصیت او را نشان می‌دهد. به هر حال اگر عشق، شور و اعتقاد او نبود قطعا شش تا هفت سال کار کردن در «مختارنامه» امکان‌پذیر نمی‌شد.

این کارگردان پیشکسوت ادامه داد: عرب‌نیا همواره با حوصله‌ فراوان، حساسیت بسیار بالا و تعمق در نقش کار می‌کند و من در تمام سال‌هایی که در کنار هم «مختارنامه» را کار می‌کردیم از کار با او لذت می‌بردم.

میرباقری در پاسخ به اینکه آیا باز هم با این بازیگر همکاری خواهد کرد،‌ تأکید گرد: انشاالله اگر توفیق باشد و سعادت داشته باشم.

وی درباره آخرین وضعیت سریال «سلمان فارسی» نیز گفت: روند تولید در حوزه سناریو ادامه دارد.

میرباقری این روزها سریال «شاهگوش» را در شبکه نمایش خانگی دارد و همزمان مشغول ساخت قسمت‌های بعدی آن است.

در این سریال بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، حامد میرباقری، هادی کاظمی، علیرضا جعفری، محسن تنابنده، اکبر عبدی، سیروس گرجستانی و رسول نجفیان به ایفای نقش می‌پردازند.