تیم الفتح عربستان، یکی از حریفان فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، برابر تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال این کشور مغلوب شد اما حریف سپاهان این هفته را با پیروزی پشت سرگذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم الفتح، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر عربستان که در فصل جاری حال و روز خوشی ندارد و جزو تیم‌های قعر جدولی است، در بیستمین هفته از این رقابتها و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر خودی نیز از پس میهمان خود برنیامد و نتیجه را به حریف قدرتمند خود النصر واگذار کرد.

النصر که از ابتدای فصل جاری تاکنون در هیچ یک از مسابقات لیگ برتر عربستان شکست نخورده و یکی از تیم‌های حاضر در فینال جام حذفی عربستان موسوم به جام ولیعهد این کشور نیز هست، در این دیدار هم به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد و در حالی که نیمه اول را با گل دقیقه 32 دوریس سالومو مهاجم سرعتی و گلزن کنگویی الفتح به میزبان خود واگذار کرده بود اما در نیمه دوم، بازی را در دست گرفت و ابتدا با گل دقیقه 49 یحیی الشهری به تساوی رسید و سپس در چهارمین دقیقه وقت تلف شده نیز عمر هوساوی گل برتری آنها را زد تا این دیدار پر تحرک و مهیج، در نهایت با برتری 2  بر یک النصر خاتمه یابد.

النصریها که در این فصل به نتایج بسیار خوبی دست یافته و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر عربستان هستند، روز شنبه باید در فینال جام حذفی موسوم به جام ولیعهد عربستان به مصاف دیگر تیم قدرتمند عربستان یعنی الهلال حریف بروند و همین موضوع باعث شد دیدار این تیم با الفتح و همچنین دیدار الهلال با التعاون در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر که طبق برنامه قبلی قرار بود روز جمعه هفته جاری برگزار شود، به سه‌شنبه شب منتقل شد.

همچنین از نکات حاشیه‌ای‌ این بازی می‌توان به اعتراض شدید بازیکنان الفتح به گل دوم النصر اشاره کرد. آنها اعتقاد داشتند بازیکنان النصر بازی جوانمردانه را رعایت نکرده و بدون توجه به بازیکن مصدوم الفتح که روی زمین افتاده بود، به بازی ادامه داده و به گل برتری دست یافته‌اند.

در دیگر دیدار برگزار شده نیز تیم الهلال حریف سپاهان اصفهان در خانه برابر تیم التعاون با یک گل به پیروزی دست یافت. یاسر القحطانی در دقیقه 5 تک گل پیروزی بخش تیم فوتبال الهلال را به ثمر رساند. الهلال با این پیروزی 48 امتیازی شد و اختلاف 6 امتیازی خود را با النصر صدرنشین حفظ کرد. الهلال درحال حاضر در رده دوم لیگ عربستان قرار دارد.

با این نتیجه، تیم الفتح کماکان در رده دهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر عربستان باقی ماند و با روندی که در پیش گرفته است، احتمال سقوط به لیگ دسته اول نیز تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر عربستان را تهدید می‌کند!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم الفتح یکی از حریفان فولاد خوزستان در گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم بنیادکار ازبکستان و همچنین تیم برنده پلی آف است. همچنین الهلال عربستان در گروه D با تیم‌های سپاهان اصفهان، الاهلی امارات و السد قطر همگروه است.