قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پرگل‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال میهمان خود تیم فوتسال دبیری تبریز را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین هفته از دور برگشت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور غروب جمعه با انجام یک مسابقه پیگیری شد و طی آن در دیداری پرگل و جذاب و تماشایی هفته تیم ماهان تندیس قم در خانه از سد تیم دبیری تبریز گذشت.

دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و دبیری تبریز در حضور نزدیک به بیش از دو هزار تماشاگر در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و طی آن ماهان تندیس در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه جالب توجه پنج بر سه میهمان خود را شکست داد.

در این دیدار که در حضور مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم یعنی امیر جلالی، محسن رمضان‌بیگی و جمع زیادی از مسئولان استان قم برگزار شد، تیم فوتسال ماهان تندیس قم با درخششی خیره‌کننده موفق به شکست میهمان خود و کسب سه امتیاز شد.

هر چند زننده گل اول این بازی برای تیم دبیری تبریز بازیکن تبریزی این تیم یعنی رشید قلی پور بود اما ماهان تندیس قم در همان نیمه نخست کار را به تساوی کشاند و زننده گل اول ماهان تندیس قم علیرضا وفایی بود که از اشتباه بازیکن تیم ماهان نهایت بهره را برد و گلزنی کرد.

لحظاتی بعد از گل تساوی تیم ماهان تندیس قم یک اشتباه بزرگ از سوی وحید شمسایی کاپیتان تیم دبیری موجب شد تا محمد کرمانی گل دوم تیم میزبان را به ثمر برساند و بازی در نیمه نخست با برتری 2 بر 1 به سود تیم ماهان تندیس قم به پایان برسد.

اخراج وحید شمسایی از زمین مسابقه مهمترین حادثه نیمه اول این بازی بود و در نیمه دوم تیم ماهان تندیس از غیبت شمسایی نهایت بهره را برد و یک بار دیگر توسط محمد کرمانی و دو بار توسط علیرضا وفایی توانست به گل برسد و اگر چه تیم میهمان نیز توسط بهروز جعفری و جواد اصغری مقدم دو گل زد اما در نهایت بازی با برتری 5 بر 3 به سود ماهان تندیس قم به پایان رسید.

شاگردان محسن حسن زاده توانستند اولین تیمی باشند که نخستین باخت این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را به تیم دبیری تبریز تحمیل می کند و بدین ترتیب بهترین خبر به گوش تیم های تعقیب کننده دبیری یعنی گیتی پسند و حفاری اهواز رسید.