هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال روز یکشنبه در حالی برگزار می‌شود که متین ورامین و میزان خراسان در حساس‌ترین بازی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال عصر روز یکشنبه برگزار می‌شود. تیم متین ورامین که هفته قبل به صدر جدول رده‌بندی صعود کرده بود این هفته در خانه خود پذیرای میزان خراسان، تیم سوم لیگ برتر است. جدال این دو تیم حساس‌ترین بازی این هفته خواهد بود. متین که در اوج آمادگی به سر می‌برد حاضر نیست جایگاه خود را از دست بدهد. این در حالی است که تیم میزان هم برای تثبیت جایگاه خود در رده سوم جدول به کسب امتیاز در این دیدار نیاز دارد.

در یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته باریج اسانس و پیکان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. باریج اسانس از نظر روحی شرایط خوبی ندارد و باید دید پیکان برابر این تیم می‌تواند به یک برد ارزشمند خارج از خانه دست یابد؟ در صورتی که شاگردان کارخانه برابر پیکان هم بازنده شوند موقعیت خود را در رده دوم جدول نیز به مخاطره می‌اندازند.

در شهر آمل تیم‌های کاله و بازرگانی گنبد به مصاف هم می‌روند. کاله که امیدوار است میزان خراسان در خانه متین بازنده شود با انگیزه‌ای فراوان پای به این میدان می‌گذارد تا خود را یک گام دیگر به بالای جدول نزدیک‌تر کند.

در سالن استانداری زاهدان تیم شهرداری این شهر میزبان آلومینیم هرمزگان است. میزبان تلاش می‌کند با غلبه بر حریف خود امیدهایش را برای دور شدن از قعر جدول افزایش دهد. تیم سایپا نیز در خانه خود پذیرای شهرداری تبریز است و شهرداری ارومیه نیز در خانه والیبال تهران با نوین کشاورز پیکار می‌کند.

برنامه کامل دیدارهای روز یکشنبه به شرح زیر است:

* باریج اسانس کاشان - پیکان تهران، ساعت 16
* شهرداری زاهدان - آلومینیم هرمزگان، ساعت 16
* سایپا البرز - شهرداری تبریز، ساعت 16
* متین ورامین - میزان خراسان، ساعت 16
* نوین کشاورز - شهرداری ارومیه، ساعت 16
* کاله آمل - بازرگانی گنبد، ساعت 16 

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال:
1- متین ورامین 40 امتیاز(معدل 2.18)
2- باریج اسانس کاشان 40 امتیاز(معدل 1.95)
3- میزان خراسان 37 امتیاز
4- کاله آمل 34 امتیاز
5- پیکان تهران 32 امتیاز
6- شهرداری تبریز 27 امتیاز
7- بازرگانی جواهری گنبد 23 امتیاز
8- آلومینیم هرمزگان 22 امتیاز
9- نوین کشاورز 21 امتیاز(معدل 0.78)
10- شهرداری ارومیه 21 امتیاز(معدل 0.73)
11- شهرداری زاهدان 16 امتیاز
12- سایپا البرز 11 امتیاز