زنجان -خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امنیت را بزرگترین دستاورد مهم پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: قبل از انقلاب مردم هیچ امنیتی نداشتند ولی به برکت پیزروزی انقلاب امنیت مطلق در جامعه حاکم است.

حجت الاسلام اذن الله خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، استقلال را اولین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: قبل از انقلاب کشور وابسته به ده کشور بیگانه بود و به آنها باج می داد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی کشور استقلال خود را به دست آورد .

وی اظهار داشت: با وجود اینکه ما تعاملات سیاسی داریم ولی هیچ گونه وابستگی به کشورهای غربی نداریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، رسیده به آزادی را دستاورد مهم پیروزی انقلاب اسلامی یاد کردوگفت: مردم زمان ساه آزادی بیان نداشتند و نمی توانند از عملکرد هیچ مدیر و مسئولی انتقاد کنند که اگر انتقاد می کردند با آنها به صورت وحشتناکی برخورد می کردند.

حجت الاسلام خدایی تاکید کرد: مردم با آزادی که به دست آوردند صاحب نظر هستند و می توانند از عملکرد هر مقامی در کشور انتقاد کنند.

وی در ادامه گفت: کشور ما بعد از انقلاب توانست در حوزه های عملی پیشرفت کند و 13 برابر از رشد جهانی پیشرفت علمی داشته باشد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر همه روستاها ، به زیر ساختهای آب، برق ، گاز و تلفن و راه و روستایی آسفالته مجهز هستند ولی در زمان شاه این چنین نبود ومردم به سختی زندگی می کردند چرا که هیچ گونه امکاناتی برای آنها نبود.

وی یادآور شد: ایران در حال حاضر با قدرتی که دارد حرف اول را در منطقه می زند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بعداز انقلاب کشور در حوزه فرهنگی و دینی توسعه خوبی داشته است ولی باید این فعالیتها بیشتر از این شود .

حجت الاسلام خدایی عامل پیروزی انقلاب را دین دانست و افزود: این انقلاب با شعار الله اکبر پیروز شد و با این شعار هم تا کنون پیروز بوده است .