بهشهر - خبرگزاری مهر: رئيس جمعیت هلال احمر بهشهر از اعزام کاروان سلامت به روستاهای مناطق محروم اين شهرستان به مناسبت بزرگداشت دهه فجر خبر داد.

حسين موسي زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: علي رغم بارش برف در مناطق شهري و كوهستاني بهشهر، اين كاروان با هدف كمك رساني به محرومين از صبح یکشنبه به بخش يانه سر اعزام شدند.

وي اظهارداشت: در قالب این کاروان‌  50 نفره، پزشک، پرستار و  داوطلبان هلال احمر  و يك دستگاه  آمبولانس به این مناطق اعزام و خدماتی همچون ویزیت  و توزیع داروی رایگان را ارائه مي دهند.

موسي زاده بيان داشت: ارائه خدمات دندانپزشکی ، پوست و مو و اعصاب و روان و حتي جراحی سرپایی‌ از جمله خدمات ارائه شده اين كاروان سلامت به مناطق محروم است.

رييس جمعیت هلال احمر بهشهر با اشاره به ارائه خدمات فراوان توسط انقلاب اسلامي به محرومان و روستاييان خاطر نشان كرد: بايد دستاوردهاي مختلف انقلاب بدرستي و با روش مناسب براي آحاد جامعه تبيين شود.

وي گفت: جشن هاي انقلاب امسال با هخدف ايجاد شور و نشاط در جامعه و با محوريت مردم برگزار مي شود و هلال احمر نيز بعنوان يكي از ارگانهاي اين نظام با همه توان در جهت تبيين انقلاب تلاش مي كند.

موسي زاده افزود: تبیین پیشرفت و دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی و تشریح کارآمدی نظام از جمله وظايف مهمي است كه نبايد ناديده گرفته شود و بايد با تمام توان در اين راستا با ارائه برنامه هاي مختلف تلاش كنيم.

وي همچنين به برنامه هاي در نظر گرفته شده توسط هلال احمر در دهه فجر امسال اشاره كرد و گفت:  اعزام كاروان سلامت به مناطق محروم، سركشي از خانواده هاي محروم، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در بین کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر ، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدا با حضور اعضای جوان ، امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر از جمله برنامه ‌های این جمعیت در دهه فجر امسال است.