بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر خدمات شهری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: روزهای درخشان ورزش استان بوشهر با حمایت های صنعت نفت در پیش است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مقاتلی صبح دوشنبه در نشست با رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس توجه ویژه‌ای به موضوع ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و همچنین ورزش استان بوشهر دارد.

وی با اشاره به با حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی صنعت بالنده نفت از ورزش استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: با این روند انتظار داریم که شاهد روزهای درخشان ورزش استان بوشهر باشیم.

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نقش آموزش در توسعه و پیشرفت ورزش و ورزشکاران اشاره کرد و بیان داشت: سازمان منطقه ویژه پارس تاکنون دوره های متعدد ورزشی در طول سال برگزار کرده است و نتایج بسیار خوبی نیز در پی داشته است.

وی با اشاره به حضور همزمان کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه و جامعه محلی و محیط پیرامونی در این دوره‌ها، تاکید کرد: تیم ووشوی پارس جنوبی با استفاده از بازیکنان و ورزشکاران بومی در لیگ برتر ووشوی کشور نتایج درخشانی را کسب کرده است که این نمونه‌ای از این موفقیت‌ها است.

مقاتلی اضافه کرد: این منطقه همچنین از تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر نیز حمایت های خوبی داشته که این تیم به مقام قهرمانی رسید.

مدیرخدمات شهری منطقه ویژه پارس با اشاره به تاکیدات مدیرعامل سازمان برای حمایت از ورزش و ورزشکاران، بیان داشت: این سازمان عزم خود را جزم کرده است که با حمایت از ورزشکاران زمینه را برای موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران استان فراهم کند.