صدرنشین کنفرانس شرق رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA در ادامه این مسابقات برابر میزبان خود آتلانتا هاوکس برنده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ایندیانا پیسرز بامداد امروز چهارشنبه در زمین تیم آتلانتا هاوکس به میدان رفت و این تیم را 89 بر 85 شکست داد. در این دیدار که در حضور 15 هزار و 374 تماشاگر سالن "آتلانتا" برگزار شد "دیوید وست" با کسب 22 امتیاز، 10 ریباند 2 پاس منجر به امتیاز و یک بلاک شات ستاره تیم ایندیانا بود. "مایک اسکات" هم در تیم آتلانتا با کسب 15 امتیاز بهتر از دیگر بازیکنان ظاهر شد.

دنیس شولدر از آتلانتا در حال عبور از بازیکن آتلانتا

در یکی دیگر از دیدارهای برگزار شده تیم های مینه سوتا تیمبر وولوز و لس آنجلس لیکرز در حضور 12 هزار و 559 تماشاگر سالن "تارگت سنتر" مینه پولیس برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم مینه سوتا با نتیجه 109 بر 99 حریف خود را شکست داد. "کوین مارتین" و "کوین لاو" به ترتیب با 32 و 31 امتیاز بهترین بازیکنان تیم مینه سوتا در این بازی بودند. در غیاب "کوبی بریانت" و "پائو گاسول" در ترکیب تیم لیکرز نیک یانگ با کسب 24 امتیاز موثرترین بازیکن بود. این سی و دومین باخت لیکرز در طور فصل بود.

کوین لاو ستاره تیم مینه سوتا در تلاش برای دفاع از اسلم دانک نیک یانگ بازیکن لیکرز است

تیم فینیکس سانز در حالی که مقابل شیکاگو بولز از حمایت 16 هزار و 636 تماشاگر سالن "یو اس ایرویوز سنتر" برخوردار بود در پایان نتیجه را 101 بر 92 به مهمان خود واگذار کرد. "کارلوس بوزر" فوروارد تیم شیکاگو بولز با کسب 19 امتیاز، 12 ریباند، یک پاس منجر به امتیاز و یک بلاک شات ستاره تیم سانز در این بازی بود. گوران دراگیچ هم با کسب 24 امتیاز بهتر از دیگر بازیکنان تیم میزبان ظاهر شد.

مایک دان لیوی از شیکاگو بولز اینگونه گوران دراگیچ ستاره فینیکس را با خطا کنترل کرده است

تیم گلدن استیت وریرز در آخرین بازی که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد برابر شارلوت بابکتس نتیجه را 91 بر 75 واگذار کرد. "آل جفرسون" سنتر تیم شارلوت در این بازی 30 امتیاز کسب کرد و نقش موثری را در ثبت این برد خارج از خانه برای تیمش ایفا کرد. 19 هزار 596 نفر در سالن "اوراکل" شهر اوکلند این بازی را تماشا کردند.

تقابل دیوید لی از گلدن استیت وریرز و جان مک روبرتس از شارلوت در نمایی از بازی امروز دو تیم

در پایان دیدارهای امروز تیم ایندیانا پیسرز با کسب 38 برد و 10 باخت در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق ایستاد. در کنفرانس غرب نیز تیم اوکلاهما سیتی ثاندرز با 39 برد و 11 شکست صدرنشین است.