زاهدان - خبرگزاری مهر: بارش باران و جاری شدن سیلاب و همچنین طغیان رودخانه های محلی در جنوب سیستان و بلوچستان موجب انسداد راه های ارتباطی شهرستان دلگان و آبگرفتگی سایرمحورهای ارتباطی و مواصلاتی روستایی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در گفتگو با مهر اظهارداشت: بارش باران در طی 48 ساعت گذشته و طغیان رودخانه های محلی منجر به انسداد 3 محور ارتباطی در جنوب استان شد.

ایوب کرد بیان داشت: بارندگی های اخیر موجب طغیان بسیاری از رودخانه های جنوبی و آبگرفتگی راه های ارتباطی روستایی شده است.

وی ادامه داد: بارش باران و شدت روان آبها موجب انسداد محور دلگان - ذهکلوت، دلگان- بزمان، دلگان-ایرانشهر و ریمدان در جنوب استان شد.

وی اذعان داشت: درحال حاضر به دلیل بارندگی تردد در راه های جنوبی به کندی صورت می گیرد و گروه های راهداری به منظور کمک به رانندگان و وسایط نقلیه در محور های مواصلاتی مستقر هستند.

کرد اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای جنوبی استان را دارند ضروری است برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین وضعیت راه ها با مرکز پیام اداره راه و شهرسازی جنوب استان با شماره 2220857- 0547تماس حاصل فرمایند.

وی همچنین از رانندگان وسایط نقلیه درخواست کرد تا از توقف در حاشیه رودخانه های محلی پرهیز کنند و به دلیل لغزندگی سطح راه های ارتباطی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.