بازیکن - مربی تیم فوتسال دبیری تبریز که به خاطر محرومیت بازی این هفته تیمش برابر میثاق تهران را از دست داده، معتقد است دبیری در غیاب او ضرر نمی‌کند.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم دبیری با میثاق تهران که حساس‌ترین بازی هفته بیستم لیگ فوتسال به حساب می‌آید، اظهار کرد: بعد از شرایط که بعد از بازی هفته گذشته برابر ماهان تندیس بوجود آمد، بازیکنان ما از نظر روحی در افت قرار گرفتند ولی حالا آنها مصمم هستند تا در بازی دشوار برابر میثاق به برتری برسند و اجازه ندهند فاصله‌مان با سایر حریفان کمتر شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم دبیری اتفاقات بازی هفته گذشته را فراموش کرده‌اند، درباره غیبتش در این مسابقه تاکید کرد: متاسفانه در بازی با ماهان از زمین مسابقه اخراج شدم و بازی این هفته را از دست دادم. هنوز هم دلیل اخراجم را نمی‌دانم. با این حال مشکلی نیست. سعی می‌کنم این هفته تیم را از بیرون راهنمایی و روی تعویض‌ها تمرکز کنم.

بازیکن - مربی تیم دبیری همچنین درباره خوشحالی سرمربی میثاق از نبود شمسایی در این مسابقه، تصریح کرد: من و محمود خوراکچی مثل دو برادر هستیم. رفاقت ما تا دو ساعت قبل از بازی پابرجاست ولی در طول مسابقه خوراکچی دیگر مرا نمی‌شناسد! بعد از پایان مسابقه باز هم زندگی شیرین می‌شود و ما مثل دو رفیق خوب هستیم. به هر حال خوراکچی لطف داشته که این حرف را زده ولی سایر بازیکنان دبیری جای مرا پر می‌کنند و تیم از نبود من ضرر نمی‌کند.

شمسایی در پایان درباره شائباتی که هر ساله در هفته‌های پایانی لیگ نسبت به ناپاک بودن فوتسال مطرح می‌شود، گفت: قطع به یقین باید حواشی جمع شود. من نمی‌خواهم بگویم فوتسال ما ناپاک است. خطر بیخ گوش همه هست. مسئولان باید بیشتر وارد عمل شوند تا 7 هفته باقی مانده در سلامت و رقابت کامل به پایان برسد و هر تیمی که حقش بود به قهرمانی برسد. من راجع به این اتفاقات در فوتسال فکر نمی‌کنم ولی امیدوارم لیگ پاک تمام شود.

تیم‌های فوتسال دبیری تبریز و میثاق تهران روز پنجشنبه این هفته در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.