بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر با حضور در شهید سلیمان شریفی، از خانواده اولین شهید انقلاب استان بوشهر تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه با حضور در منزل شهید سلیمان شریفی نخستین شهید انقلاب اسلامی استان بوشهر از خانواده این شهید تجلیل کرد.

وی اضافه کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و وظیفه داریم تا راه پر افتخار آنها را ادامه دهیم و سعی کنیم تا رهرو این شهیدان باشیم.

استاندار بوشهر خواستار الگوگیری از مسیر و راه شهدا شد و تصریح کرد: خانواده معظم شهدا مایه عزت و افتخار هر منطقه هستند و به عنوان الگو برای دیگر خانواده ها محسوب می شود.

ساماندهی 36 گلزار شهید در استان بوشهر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ساماندهی 36 گلزار شهید در استان بوشهر خبر داد و گفت: 36 گلزار شهدای روستاهای استان بوشهر با 105 مزار به زودی ساماندهی می‌شود.

حاجی‌زاده افزود: ساماندهی گلزار شهدای روستای بهرام آباد دشتستان با 11 مزار امروز با حضور استاندار بوشهر به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح یک میلیارد و 400 میلیون ریال در مدت دو سال سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه همگام با افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای بهرام آباد از 20 گلزار شهدای دیگر بهره برداری شد گفت: این گلزارهای شهدا در شهرستان های تنگستان، دشتستان، دشتی، کنگان و گناوه قرار دارد.