مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه خریداران این باشگاه تمام بدهی‌ها و هزینه‌های این فصل را تقبل می کنند، گفت: وضعیت تیم بسیار بهتر شده و شک نکنید داماش در لیگ برتر خواهد ماند.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت فروش باشگاه داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت: حرکت دوستان در خرید باشگاه داماش و کمک به این تیم بسیار ارزشی بود و با نظر آنها، قرارداد نهایی است. امروز نشست نهایی برگزار می شود و تا بعدازظهر امروز خبرهای خوبی را خواهم داد.

وی در خصوص مبلغ مورد توافق طرفین در خصوص این انتقال نیز اظهار کرد: قرار است دوستان 8 میلیارد بدهی و هزینه های تیم را تا پایان فصل تقبل کنند و با این کار بار سنگینی از دوش ما برداشته و کمک بزرگی را به تیم داماش کرده اند.

مدیر عامل باشگاه داماش اضافه کرد: در این وضعیت شرایط روحی روانی بازیکنان بسیار بهتر شده است زیرا مشکلات کاملا برطرف خواهد شد. همچنین شب گذشته در نشست با بازیکنان صحبت های بسیار خوبی را مطرح کردند که همین موضوع امیدواری را در تیم افزایش داده است.

عابدینی در خصوص وضعیت این تیم نیز اظهار کرد: تیم در لیگ برتر می ماند، شک و تردیدی در این موضوع نداریم زیرا در بازیهای باقیمانده امتیازات لازم را به دست خواهیم آورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از امروز به بعد نفس راحتی می کشم زیرا از زیر بار مشکلات بسیاری نجات پیدا کرده ام.

مدیرعامل باشگاه داماش در مورد اینکه آیا به همکاری اش با این باشگاه ادامه خواهد داد، افزود: این نظر دوستان است که به من بگویند بمان یا برو. تیم جدید باید عملکرد من را ارزیابی و سبک و سنگین کند. اینکه بمانم یا بروم بستگی به نظر دوستان دارد.