مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: امیدواریم در سال 93 شاهد اجرایی شدن ایده کلینیک های کنترل خشم و ایجاد این کلینیک ها در سراسر تهران باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی گلمکانی در جلسه بررسی راهکارهای عملیاتی کردن کلینیکهای کنترل خشم افزود: براساس مذاکرات صورت گرفته با نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، این طرح به صورت پایلوت در منطقه هفت تهران و محله خواجه نظام الملک شرقی اجرا می شود. امیدواریم در اسفندماه کلینیک های کنترل خشم در منطقه هفت راه اندازی شود تا بتوانیم در سال 93 این ایده را در سراسر تهران اجرایی کنیم.

وی با تاکید بر همکاری وزارت ورزش و جوانان در این زمینه اظهار داشت: با تعیین شاخصهای مدرسان کلینیک های کنترل خشم از سوی وزارت ورزش و جوانان، آموزش مشاوران و روانشناسان نیز آغاز می شود.

گلمکانی تصریح کرد: به منظور پیشگیری و آموزش کنترل خشم دانش آموزان دبیرستانی محله خواجه نظام الملک شرقی که محله پایلوت طرح است، این دانش آموزان آموزشهای لازم را فرا خواهند گرفت. همچنین این کلینیک ها به صورت داوطلبانه پذیرای شهروندان منطقه هستند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به نقش وزارت ورزش وجوانان در آموزش کنترل خشم به مشاوران و روانشناسان گفت: بزودی با تعیین شاخصهای مدرسان کلینیک های کنترل خشم از سوی وزارت ورزش و جوانان، آموزش مشاوران و روانشناسان نیز آغاز می شود.