دامغان – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت دامغان شعار "مرگ بر امریکا" را مهمترین شعار راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال ذکر کرد و گفت: سران امریکا باید بفهمند که ملت ایران سر آرمان ها و داشته های خود با هیچ کس معامله نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر دامغان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر ضمن تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران هرگز از دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران دست نخواهد کشید و در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تلاش خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر ترفندی بر علیه انقلاب و ملت ایران استفاده کرده است یادآور شد: ولی هوشیاری و بیداری ملت ایران در تمامی عرصه ها دشمن را به خاک ذلت نشانده است.

پیوند ملت با آرمان های امام (ره) تقویت شود

امام جمعه موقت دامغان پیوند بین ملت ایران و آرمان های امام (ره) و دستاودهای انقلاب اسلامی ایران را ناگسستنی دانست و اظهار داشت: انشاء الله امت ایران در روز 22 بهمن با حضور خود در راهپیمایی نشان خواهند داد که همچنان با قدرت و استقامت به پای انقلاب خواهند ایستاد و از آن پاسداری می کنند.

رستمیان تصریح کرد: جوشش انقلاب را می توانیم با حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشاهده کنیم و این نمایش قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

وی یادآور شد: سرنوشت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سپری می شود باید بکوشیم نسل های سوم و چهارم انقلاب را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشارکت دهیم و دستاوردهای نظام را از این طریق به این افراد منتقل کنیم.

اصل نظام ایران بر مبنای اسلام، رهبریت و مردم است

فرماندار شهرستان دامغان نیز قبل از خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه اصل نظام و انقلاب ایران بر مبنای اسلام، رهبریت و مردم شکل گرفته است، گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نور امید در دلهای مستضعفان جهان دمیده شد.

مرتضی علی آبادی همچنین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آئینه درخشانی بود که نمایانگر قدرت ولایت و مردم آزاده است اضافه کرد: این درخشندگی اذهان جامعه جهانی را متوجه خود ساخته است.

وی گفت: جشن های ایام الله دهه مبارک فجر به پاس قدردانی خون پاک شهدا و فداکاری ملت غیور، رزمندگان و احترام به مقام شامخ معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) باید باشکوه برگزار شود.

نمایش اقتدار ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

فرماندار شهرستان دامغان حضور پرشور ملت ایران در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی را یکی از موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این حضور به منزله وفاداری به نظام و رهبری است.

علی آبادی خاطر نشان ساخت: استقلال و آزادی امروز ما به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس است پس همه وظیفه داریم پاسدار خوبی برای خون پاک شهدا باشیم و راه، سیره و روش ایشان را بهتر از گذشته ادامه دهیم.

وی حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را جلوه ای از نمایش اقتدار ملت ایران دانست و اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر قدرت و صلابت خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.