سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست برابر سپاهان گفت: به نظرم کیفیت فنی دربی اصفهان از دربی تهران بالاتر بود و دو تیم ذوب آهن و سپاهان فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تقوی پس از شکست یک بر صفر عصر امروز جمعه ذوب آهن برابر سپاهان در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر اصفهان به خبرنگاران گفت: فوتبال خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. ما تمرینات خوبی را برای این دیدار انجام داده بودیم اما خیلی بچگانه گل خوردیم و با وجود موقعیت هایی که داشتیم نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنم. در مقابل سپاهانی ها از موقعیت هایی که داشتند به خوبی استفاده کردند و روی تجربه ای که داشتند به پیروزی رسیدند. به نظرم کیفیت این بازی از دربی تهران بسیار بالاتر بود.

وی با بیان اینکه تیمش در این دیدار برتر از سپاهان بود و موقعیت های بیشتری داشت خاطرنشان کرد: تنها تفاوت ما با سپاهان این بود که آنها بازیکنان با تجربه تری را در اختیار داشتند. ضمن اینکه بازیکنی به ما گل زد که با وجود اینکه مبلغ بالایی دریافت کرده است اما در دیدارهای گذشته نیمکت نشین بود. این نشان می دهد که سپاهان دستش برای استفاده از بازیکنان باز است اما ما این شرایط را نداریم و همین فرق تیم های بالا و پایین جدول است.

تقوی در مورد گلی که تیمش به ثمر رساند و از سوی داور مردود اعلام شد گفت: این را باید کارشناسان داوری نظر بدهند. هر چند که اگر هم گل ما را صحیح تشخیص دهند بازهم اتفاقی نمی افتد و نتیجه برنمی گردد. با این حال من روی خط کناری بودم و صحنه را ندیدم اما به من گفتند که آفساید نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به آینده تیمش گفت: صادقانه باید بگویم که یا انتظار من از ذوب آهن بالاست و باید آن را پایین بیاورم یا اینکه بازیکنان باید سطح کیفی خودشان را بالا بیاورند. این الان چالش بین من و بازیکنان است که باید برایش راه حلی پیدا کنیم.

وی نداشتن ریکاوری را یکی از اصلی ترین مشکلات بازیکنانش عنوان کرد و گفت: ما در هفته های اخیر با تیم های بالای جدول بازی کرده ایم و این روزهای سختی را برای ما رقم زد. با این حال امیدواریم در دیدارهای باقی مانده بتوانیم امتیازات لازم برای ماندن را کسب کنیم. ذوب آهن صدرصد در لیگ برتر می ماند و ما خیلی امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز دیدار آینده برابر فجرسپاسی را کسب کنیم.