ورامین - خبرگزاری مهر: تیم متین ورامین که در دور رفت مسابقات مقابل تیم شهرداری زاهدان شکست سختی را متحمل شد، سعی دارد تا با پیروزی مقابل این تیم بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال در حالی یکشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها تیم متین ورامین میزبان شهرداری زاهدان خواهد بود.

متین ورامین در هفته گذشته پس از دو هفته صدرنشینی با از دست دادن یک امتیاز حساس مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس، بار دیگر صدر جدول را به باریچ اسانس کاشان واگذار کرد و این مسأله باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شد اما سرمربی تیم متین ورامین امیدوار است با شکست شهرداری زاهدان و لغزش احتمالی باریچ اسانس بار دیگر به صدر جدول رقابت ها باز گردد.

با احتساب هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، تنها دو هفته به پایان مرحله مقدماتی لیگ باقی مانده است و تیم های بالای جدولی سعی دارند تا جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و هر طور ممکن در جمع هشت تیم برتر مرحله پلی آف قرار گیرند.

در طرف مقابل تیم های انتهای جدولی نیز در بازی های آخر عزم خود را جزم کرده اند با پیروزی مقابل حریفان، جایگاه خود را بهتر از گذشته کرده و از خطر سقوط رهایی یابند که از قضا یکی از این تیم ها، شهرداری زاهدان حریف هفته بیست و یکم متین ورامین است.

تیم شهرداری زاهدان بازی های لیگ برتر را بسیار بد آغاز کرد و با سه شکست متوالی مقابل تیم های شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و باریچ اسانس عملا نشان داد که به فکر جایگاه های بالای جدول نیست اما شاگردان موحدی در بازی های سخت نشان داده اند که همواره مدعیان را با دردسر مواجه می سازند.

شهرداری زاهدان در دور رفت لیگ برتر در یک بازی برتر و حساب شده توانست تیم مدعی متین را با نتیجه سه بر یک شکست داده و نشان دهد حرف های زیادی برای گفتن دارد به طوری که این تیم در هفته بیستم و یک هفته پیش از بازی با متین در تهران و مقابل چشمان تماشاگران تهرانی، شاگردان پیمان اکبری را با نتیجه سه بر یک شکست داد و نشان داد که به فکر جدا کردن خود از انتهای جدول است.

هفته گذشته سرمربی تیم شهرداری زاهدان از وضعیت این تیم گلایه کرد و شهرداری زاهدان را ضعیف ترین تیم از نظر امکانات مالی و سخت افزاری دانست اما به گفته کارشناسان این تیم با بضاعت موجود خود، نتایج قابل قبولی را کسب کرده و زنگ تفریح تیم های لیگ برتر نبوده است.

اما در نقطه مقابل تیم متین ورامین امسال با جذب ستارگان والیبال ایران نظیر محمد موسوی، سعید معروف، احسن الله شیرکوند و شهرام محمودی و تمدید قرارداد مجتبی میرزا جانپور و نیکولوف به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی محسوب می شود و جذب بانیولی سرمربی مطرح و کهنه کار ایتالیایی شانس متین ورامین برای کسب عنوان اول رقابتها را افزایش داده است.

تیم متین که بازی های پیش فصل امسال را بسیار بد آغاز کرده بود، در شروع لیگ همه را متعجب کرد و با پیروزی های پی در پی نوید یک لیگ یک طرفه را به تماشاگران ورامینی می داد و صدرنشین بلامنازع لیگ لقب گرفت اما با سه باخت پیاپی در نیم فصل اول، جایگاه خود را از دست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد، اما هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، هفته ای بود که بار دیگر متین ورامین به دوران اوج خود بازگشت و شاگردان دانیله بانیولی توانستند سایپا قعر جدولی را شکست داده و بار دیگر امید را به اردوی تیم متین ورامین بازگردانند.

شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، کاله مازندران، تیم مدعی باریچ اسانس و سایپا و جواهری گنبد و میزان خراسان  نیز در بازی های دور برگشت یکی پس از دیگری مغلوب قدرت نمایی بازیکنان ملی پوش متین ورامین شدند و این پیروزی ها سبب شد تا فاصله شش امتیازی متین با صدر جدول کاهش پیدا کرده و در پایان هفته هجدهم این تیم متین باشد که بر صدر جدول تکیه بزند.

اما هفته بیستم برای شاگردان بانیولی که اکنون به عنوان گزینه سرمربی گری تیم ملی شناخته می شود، خوش یمن نبود زیرا این تیم با از دست دادن یک امتیاز حساس بازی با آلومینیوم بار دیگر پس از دو هفته صدرنشینی به رده دوم سقوط کرد و اکنون امیدوار است تا با لغزش احتمالی باریچ اسانس، بار دیگر به صدر جدول برسد.

اما بدون شک نقطه قوت تیم متین ورامین، تماشاگران متعصب و پرشور ورامینی هستند که در هر بازی از ساعت ها قبل به ورزشگاه آمده و همه حریفان را دچار سردرگمی می کنند به طوری که به گفته سازمان لیگ تیم متین ورامین یکی از پرشورترین تماشاگران لیگ امسال را به خود اختصاص داده است.

در پایان هفته بیستم لیگ برتر والیبال تیم باریچ اسانس کاشان با 46 امتیاز به صدر جدول بازگشت و تیم متین ورامین نیز با 45 امتیاز رده دوم را در اختیار دارند و میزان خراسان نیز با 40 امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

باید منتظر ماند و دید که شاگردان بانیولی به بردهای پیاپی خود ادامه می دهند یا شهرداری زاهدان با استفاده از نیروی جوانی شگفتی مهمی را رقم زده و جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید.