سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به حساسیت دیدار این تیم برابر تراکتورسازی تبریز گفت: روی 3 امتیاز این دیدار تمرکز کرده‌ایم چرا که نفت شانس قهرمان شدن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر تراکتورسازی تبریز که بعد از ظهر امروز شنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، خاطرنشان کرد: ما پنج دیدار سرنوشت‌ساز را پیش روی داریم که یکی از آنها بازی فردا است. برای اینکه در بالای جدول بمانیم به 3 امتیاز این دیدار نیاز داریم.

وی افزود: ما برای کسب برد با تمام قوا به مصاف این تیم می‌رویم. البته حضور اولیویرا روی نیمکت این تیم موثر واقع شده است. با این حال تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم و فردا یک بازی خوب را ارایه خواهیم کرد.

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص بازیکنان غایب این تیم در بازی روز یکشنبه توضیح داد: دو بازیکن مصدوم از اول فصل داشته‌ایم. البته در این دیدار یار محروم نداریم. ما با بازیکنان خودمان صحبت کرده‌ایم و می‌توانیم قهرمان شویم. ما چیزی از دیگر تیم‌ها کم نداریم.

گلم‌حمدی تاکید کرد: بچه‌های ما لیاقت این را دارند که حتی قهرمان شوند. ما فردا برای کسب 3 امتیاز وارد میدان می‌شویم. اگر تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم در این بازی قهرمان برنده شویم و برای قهرمان شدن با امیدواری بیشتری به ادامه کار بپردازیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در تیم نفت باقی می‌ماند، گفت:  فعلا تمرکز من روی این بازی‌ها است و تصمیم‌گیری برای فصل آینده زود است. ما زمان به اندازه کافی برای تصمیم گیری داریم.

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص تعطیلات آتی لیگ برتر بیان کرد: این تعطیلات به ضرر ما است. بیشتر تیم‌های به نظرم ضرر می کنند چون همه تیم‌ها در کوران مسابقات هستند. اما تعطیلی باعث می‌شود تا آن روند تیمی مختل شود.